بعد از انتشار کلیپ ضرب و شتم یک دست فروش میاندوآبی، دادستان و سرپرست شهرداری میاندوآب در واکنش به این اتفاق از مردم عذرخواهی کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حجت الاسلام مختار اصلانی در گفت و گو با صداوسیما گفت: بلافاصله بعد از انتشار خبر ضرب و جرح یکی از همشهریان دست فروش توسط ماموران سد معبر شهرداری که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شد، دادستانی بر حسب وظیفه ذاتی، بلافاصله به موضوع ورود و عامل این حادثه با قرار مناسب راهی زندان شد.
وی افزود: جدا از اصل موضوع که به صورت دقیق در دادسرا مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، باید مسئولان اداره امور شهری در ریشه یابی چنین حوادث حساس و هوشیار باشند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب تصریح کرد: به نظر می رسد از شهری که بیش از یک سال است فاقد شهرداری می باشد، انتظار بیشتر از این نمی توان داشت.
اصلانی خاطر نشان کرد: مسئولین مرتبط مخصوصا اعضای محترم شهر باید مصالح شخصی و حزبی خود را کنار و به فکر منافع عمومی و صدا میلیون تومان بیت المالی باشند که از عدم وجود شهردار به تاراج می روند، باشند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب اضافه کرد: متاسفانه شهری که باید مدیریت و اداره آن بر پایه اخلاق و رفتار اسلامی و قانونی اداره شود، امروز بر اثر سو مدیریت با چماق اداره می شود.
وی افزود: جای بسیار تامل است در دنیایی که ثانیه ها و دقیقه ها در مدیریت و اداره شهرها سرنوشت ساز می باشند؛ این همه فرصت سوزی جفا به شهر و اموال عمومی می باشد که مسببین آنها باید پاسخگو باشند.

وحید اصغری پور سرپرست شهرداری میاندوآب هم ضمن عذرخواهی از مردم و همشهریان، گفت: از همه مردم عزیز و همشهریان گرامی به دلیل این موضوع ناراحت کننده،عذرخواهی می کنیم و امیدواریم که دیگر شاهد چنین اقدامات و رفتار ناراحت کننده ای نباشیم.
وی با بیان اینکه فیلم پخش شده در این زمینه همه ماجرا نبوده و تقطیع شده است، افزود: بر اساس پیگیری هایی که در این زمینه داشتیم، فرد مضروب در ابتدا به مسئولان وهمکاران توهین کرده و به ماموران شهرداری که برای رفع سد معبر در محل حضور داشتند، حمله ور می شود و در ادامه این موضوع اتفاق می افتد.
سرپرست شهرداری میاندوآب تصریح کرد: با این وجود، عملی که مامور شهرداری مرتکب شده به هیچ وجه مورد تایید نبوده و نسبت به آن ناراحت هستیم و ماموران ما باید درنظر داشته باشند که باید با سعه صدر با دست فروشان برخورد کنند و این فرد نیز باید اینگونه رفتار می کرد.
اصغری پور با تاکید بر اینکه با فرد خاطی، حتما برخورد قانونی می شود، تصریح کرد: با حضور همکاران نیز از فرد مضروب در این موضوع، دلجویی می کنیم.
سرپرست شهرداری میاندوآب با بیان اهمیت همکاری مردم با ماموران سد معبر برای برقراری نظم در سطح شهر، افزود: مردم و دست فروشان باید با ماموران سد معبر همکاری لازم را برای برقراری نظم و ساختن شهری زیبا و آباد و در شان مردم عزیز میاندوآب داشته باشند.

در چند روز اخیر یک کلیپ با عنوان ضرب و شتم یک دست فروش توسط فردی که گفته می شود از اکیپ سد معبر شهرداری میاندوآب است دست به دست می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =