انتخابات انجمن صنفی کارگران ساختمانی آلموتور بند استان قم، با حضور برخی از مسئولین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و هیئت مدیره جدید آن انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، انتخابات انجمن صنفی کارگران ساختمانی آلموتور بند استان قم، شامگاه دوشنبه و با حضور جمع کثیری از کارگران و استادکاران این رشته ساختمانی و همچنین اکبر شوکت عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و برخی از مسئولین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، در محل مسجد رضائیه قم برگزار شد.
در این مراسم ابتدا عباس شیری سخنگوی کارگران ساختمانی استان قم به ایراد سخن پرداخت و پس از آن علی اسدی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی آلموتور بند استان قم در دوره پیشین به ایراد سخن پرداخت و در نهایت اکبر شوکت رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم نقطه نظرات خود را مطرح کرد.
در این انتخابات که علی اکبر آرزومندی به عنوان بازرس ویژه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم بر روند برگزاری آن نظارت می کرد، در نهایت آقایان علی اسدی، محمد عباسی، مجتبی اسدی، حسن نجفی و مصطفی غفاری به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی آلموتور بند استان قم انتخاب شده و آقایان صادق رقیبی و محمد کردی نیز به عنوان اعضای علی البدل این هیئت مدیره معرفی شدند.
همچنین در بخش انتخاب بازرسان این انجمن صنفی، آقایان جعفر اسدی و علیرضا بختیاری به عنوان بازرسان اصلی و آقای رسول رمیده به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
این انتخابات هر سه سال یکبار با حضور کارگران ساختمانی و استادکاران رشته تخصصی آلموتور بند، در استان قم برگزار می شود.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =