در حاشیه جلسه امروز هیات دولت معاون پارلمانی رئیس جمهور از احتمال معرفی شدن دو وزیر پیشنهادی دولت تا مهرماه خبر داد. وزیر کشور هم می گوید دولت تلاش دارد نظرات رهبری را در حوزه های اقتصاد مقاومتی محقق کند.

به گزارش خبرآنلاين، حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیات دولت درباره زمان معرفی وزرای نیرو و علوم به مجلس اظهار کرد: در حال حاضر که نمایندگان در تعطیلات هستند و از طرفی سقف سرپرستی بیش از سه ماه نیست به نظر می‌رسد تا مهر این دو وزیر به مجلس معرفی شوند.

دولت تلاش دارد نظرات رهبری را محقق کند

همچنین ايسنا نوشت: وزیر کشور با انتشار پستی در اینستاگرام تاکید کرد: دولت تلاش دارد نظرات مقام معظم رهبری را در حوزه های اقتصاد مقاومتی و آسیب های اجتماعی و امنیت و مسائل منطقه ای پیش برده و محقق سازد و نمایندگان ولی فقیه به عنوان نقش پدری که در استان دارند، ان‌شاءالله چتر حمایتی خود را بر تمام نیروهای استان به خصوص استاندار به عنوان نماینده عالی نظام حفظ کنند و اگر هم توصیه و پیشنهادی وجود دارد مطرح کنند تا امور مربوط به استان با همکاری یکدیگر پیگیری شود، آقای رییس جمهور نیز همواره تاکید دارند که استانداران با مسئولان استان به خصوص نمایندگان ولی فقیه، نمایندگان مجلس، قوه قضاییه و سایر نهادها و ارگان های حاکمیتی، با همدلی و همکاری امور را مدیریت کنند.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =