ایسنا نوشت: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در واکنش به حذف طرح ترافیک در سال آینده، گفت: این طرح ابهاماتی برای پلیس دارد که چنانچه تا پایان سال برطرف شود به سال آینده می‌رسد؛ اما با توجه به فرصت کم باقی مانده احتمال اجرایی نشدن این طرح وجود دارد.

سردار محمد رضا مهماندار درباره احتمال حذف طرح ترافیک به شکل فعلی و اجرای طرح پیشنهادی شهرداری برای طرح ترافیک اظهار کرد:‌ این موضوع در مرحله کارشناسی قرار دارد و هنوز پلیس در این زمینه ابهاماتی دارد که برطرف نشده است.

وی با بیان اینکه بر اساس این طرح پیشنهاد شده تا فروش مجوز یا کارت طرح ترافیک متوقف شده و شارژ کارت‌های طرح ترافیک جایگزین شود گفت:‌ از سوی دیگر پیشنهاد شده که طرح زوج و فرد پولی شود.

رییس پلیس راهور تهران مشخص نبودن تعداد سفرهای روزانه، فشار به معابرحاشیه طرح زوج و فرد، ابعاد اجتماعی و ... را جزو ابهامات این طرح برشمرد و افزود:‌ قطعا اجرایی شدن این طرح تنها منوط به تصمیم یک نهاد نیست و دست کم باید در شورای ترافیک تهران و شورای شهر تصویب شود.

وی درباره احتمال اجرای این طرح در سال آینده گفت: ابهامات پلیس هنوز باقی مانده و اگر بتوان تا پایان امسال اقدامات کارشناسی روی این طرح به طور کامل انجام داد و نتیجه مطلوب گرفت، احتمال دارد که اجرای این طرح به سال آینده برسد؛ اما با توجه به فرصت کم باقی مانده احتمال اجرایی نشدن این طرح وجود دارد.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =