نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر موافقت دادستان تهران برای بازدید نمایندگان از زندان اوین، گفت: قاعدتا این بازدید باید هفته آینده انجام شود.

علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: همین امروز صبح با آقای لاریجانی درباره بازدید نمایندگان از زندان اوین صحبت کردم. ایشان گفت دادستان تهران موافق انجام این کار هستند و قرار شد روسای کمیسیون‌های امنیت ملی و قضایی مجلس هیات 5، 6 نفره‌ای را برای انجام این بازدید تعیین کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با صحبتی که با رییس کمیسیون قضایی داشتم همین امروز و فردا این هیات باید تعیین شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعلا بحث بازدید از زندان اوین به تحقیق درباره فردی که خودکشی کرده، در جریان است، گفت: قاعدتا نیاز به تحقیقات بیشتر درباره تعداد خودکشی‌هاست و بد نیست بازدید از اوین به کل کشور تامین داده شود و درباره کل افرادی که گفته می‌شود در حوادث اخیر در زندان‌های کشور خودکشی کرده‌اند تحقیق شود تا تبلیغات و شبهات از بین برود.

مطهری با رد شایعاتی درباره مخالفت برخی مسئولان قضایی با بازدید نمایندگان مجلس از زندان اوین، تاکید کرد: همانطور که گفتم دادستان تهران با این مساله موافقت کرده است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    1 1
    واقعا عجیب است چون تا الان دادستان ها به جای استیفای حقوق مردم داشته چی کار میکرده؟
  • بی نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    1 1
    حتما از بخش سونا و جکوزی زندان بازدید خواهید کرد