رز مک‌گوون بازیگری که نامش در پرونده رسوایی جنسی هاروی واینستین سر زبان‌ها افتاد، به تندی مریل استریپ را هدف حمله قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رز مک‌گوون شنبه ۲۵ آذر در توییتر نوشت: «زنان بازیگری مانند مریل استریپ که با کمال میل برای فردی چون هاروی واینستین کار کردند، در اعتراضی خاموش در مراسم گلدن گلوب مشکی می‌پوشند. مشکل اصلی سکوت شما است. شما با اشتیاق جوایز جعلی را قبول می‌کنید و این کار هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد. از دورویی شما متنفرم. بهتر است که لباس‌های ساخت شرکت همسر سابق واینستین را بپوشید.»

ماجرای سیاه پوشیدن بازیگران زن در مراسم گلدن گلوب در اعتراض به رسوایی‌های جنسی اخیر روز ۱۴ دسامبر در رسانه‌ها مطرح شد. در این حرکت اعتراضی بازیگران زن از جمله نامزدهای جوایز و کسانی که روی صحنه جوایز را اعطا می‌کنند، لباسی سیاه رنگ به تن خواهند داشت.

این حرکت اعتراضی با همراهمی انجمن بازیگران آمریکا همراه شد که اعلام کرد،‌ تمام اهداکنندگان جوایز در بیست و یکمین دوره جوایز انجمن بازیگران آمریکا زن خواهند بود.

اما چرا نوک پیکان حمله رز مک‌گوون، مریل استریپ را نشانه رفته است؟ در آغاز ماجرای رسوایی بزرگ هاروی واینستین بسیاری منتظر واکنش مریل استریپ بودند که همکاری‌های گسترده‌ای با این تهیه‌کننده در کارنامه داشت. اما واکنش استریپ باب طبع بسیاری از جمله رز مک‌گوون نبود. استریپ گفت از شنیدن خبر شوکه شده است و در ادامه افزود: «همه در هالیوود از این مسئله مطلع نبودند.»

مک‌گوون پیش از این نیز در توییتر به استریپ تاخته بود. او در واکنش به صحبت‌های استریپ که اعمال واینستین را «نمونه عظیمی از بی‌احترامی و اهانت»‌ توصیف کرده بود، نوشت: «نه مریل، کارهای او جنایت است. تو دروغگو هستی.»

منبع: هالیوودریپورتر/ ۱۶ دسامبر

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    29 20
    خانم مک گوون شما انگشت کوچیکه مریل استریپ هم نیستی پس بهتره درباره سرورت درست حرف بزنی
  • بی نام DE ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    18 6
    رز مک گوئن فقط می خواد خودشو مطرح کنه در صورتی که خودش یکی از فاسد ترین ستاره های هالیووده .
  • بی نام EU ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    19 5
    بازم میرسیم به اصل تخریب بزرگان توسط کوتوله ها. زیاد جدی نگیرین.
  • بی نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    5 3
    مریل جون ناراحت نشو عقده ایه این رز