علی دایی اپلیکیشن تاکسی آنلاین دینگ را معرفی کرد

شب گذشته اپلیکشن دینگ با ویژگی های جدید و متمایز از سایر اپلیکیشن های رقیب با حضور ورزشکاران و اصحاب رسانه رو نمایی شد.

 امیر منشوریان مدیر عامل اپلیکیشن دینگ در مراسم رو نمایی از این سرویس ضمن تشکر از حضور ورزشکاران و اصحاب رسانه اظهار داشتند که این اپیلیکشن توسط جمعی از متخصصین دانشگاه شریف تهیه شده و با امکانات و خدماتی فوق العاده در حال جذب راننده است و از روز دوشنبه بصورت رسمی برای مسافران قابل دانلود و بهره برداری است.

ایشان با اشاره به خدمات و سرویس های تازه‌ای که در این اپلیکیشن برای مسافران در نظر گرفته شده است، از دو ویژگی مهم و جدید برای رانندگان نیز رونمایی کرد. دو خصوصیتی که باعث می شود تا روند جذب راننده برای این اپلیکیشن سرعت بیشتری داشته باشد. امیر منشوریان با اشاره به مسئولیت های دینگ در حوزه های اجتماعی گفت: امشب، برای مجموعه دینگ شب بسیار مهمی است و امیدوارم خدمات ارزنده‌ای را به شما ارایه دهیم. همه ما از وضعیت نامطلوب هوای تهران باخبریم اما شاید ندانیم چه تعداد از افراد سلامتی و جان خودشان را بخاطر آلودگی هوا از دست می دهند. طبق آمار، ۱۰ درصد مرگ و میرهای ایران ناشی از آلودگی هواست و روزانه ۱۰ تا ۱۲ نفر در تهران جان شان را بخاطر همین آلودگی از دست می دهند. هزینه‌هایی که مردم ایران از این بابت متقبل می‌شوند بسیار بالاست. تاثیر آلودگی هوا بر مرگ و میر ۵۱۰ میلیارد تومان، هزینه بیماری ۲۱۰ میلیارد تومان و هزینه شیوع امراض ۴۱۰ میلیارد تومان است. همه این‌ها باعث می‌شود تا بار مسئولیت اجتماعی ما سنگین تر باشد.

او با اشاره به آنالیز دقیق اطلاعات به دست آمده در دوره آزمایشی برنامه، به احترام ویژه ای اشاره کرد که این سرویس و مجموعه دینگ برای مسافران و میزبانان قائل است و به همین جهت گفت که برای استخدام نیرو در دینگ از افراد بومی استفاده خواهد شد و بانوان ناوگان مخصوص به خود را دارند.

 منشوریان با اشاره به مشکلاتی که رانندگان در استفاده از سرویس های مشابه دارند افزود که تیم دینگ با دقت همه موارد را در جهت افزایش کیفیت کار رانندگان در نظر گرفته و تلاش می کند تا سودآوری آنها را از میزبانی مسافران دینگ به میزان زیادی افزایش یابد.

مدیر عامل اپلیکیشن دینگ از پرداخت هزینه استهلاک ناوگان استخدامی خبر داد و گفت: با استفاده از این سامانه، دیگر خیال رانندگان از استهلاک قطعات و افزودنی‌هایی چون لاستیک، لنت ترمز، روغن موتور، فیلتر روغن، فیلترهوا،فیلتر بنزین و ... راحت است و این یعنی اصطلاک برای راننده صفر است.

رانندگان در کیلومترهای مشخص هزینه های مربوطه را دریافت می کنند تا هیچ گونه نگرانی بابت قطعات مصرفی خودروی خود نداشته باشند. در عین حال علاوه بر این موضوع، رانندگان می توانند به مسافران خود امتیاز دهند. این دو ویژگی متمایز یک برتری محسوس نسبت به سایر اپلیکیشن هایی است که در این حوزه فعالیت می کنند.

موضوع دیگری که امیر منشوریان در میان صحبت هایش به آن اشاره کرد، امکان استفاده رانندگان از اپلیکیشن دینگ در کنار سایر سرویس های مشابه بر روی گوشی موبایل بود و این آزادی عمل را حق طبیعی رانندگان دانست که به انتخاب خود از یک سرویس بخصوص استفاده کنند.

اما در کنار این دو ویژگی مهم برای رانندگان، امیر منشوریان مدیر عامل دینگ از دو ویژگی جذاب برای مسافران رونمایی کرد. سرویس در اختیار به مسافران اجازه می دهد تا یک خودرو را بصورت کامل و برای زمان مشخصی درخواست کنند. این مسئله علاوه بر کاهش استهلاک خودروی میزبان، به مسافران در کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت کمک بسیار خواهد کرد. وی با مقایسه این سرویس با سرویس چند مقصدی، در اختیار را ارزان تر و به صرفه تر خواند و افزود: در سفرهای چند مقصده قیمت بر اساس تعداد مقصدها محاسبه می‌شود اما در سرویس در اختیار، خودرو را به‌صورت ساعتی در اختیارتان قرار می‌دهیم و به این ترتیب در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کنیم.

ویژگی دیگر دنگی نام دارد که امیر منشوریان در معرفی این ویژگی گفت: در گزینه دُنگی شما می‌توانید ماشین و سفر را به اشتراک بگذارید و بدین خاطر هزینه کم‌تری را پرداخت کرده و همچنین به کاهش آلودگی و ترافیک کمک کنید. بدین ترتیب که چند نفر که مقصد مشابهی دارند، از یک خودرو استفاده کرده و بدین خاطر هم هزینه برای هر مسافر کم‌تر شده و هم از آن خودرو بهترین استفاده در حمل و نقل شهری صورت می‌گیرد.

در ابتدای مراسم نیز علی دایی به عنوان سفیر برند دینگ بر روی سن حاضر شد و از دلایل خود برای حمایت از دینگ چنین گفت: پشت این اپلیکیشن یک سری جوان تحصیل‌ کرده قرار دارند. مطمئنا در کشور ما الان بزرگ‌ترین مشکل‌مان، بیکاری جوانان است و به‌نظرم این شرکت می‌تواند در کاهش بیکاری و ارایه خدمات خوب به مردم فعال و موفق باشد. دینگ می‌تواند سطح رقابتی را در این عرصه بالا ببرد و انشالا بتوانیم خدمات خوبی به مردم داده و ایجاد اشتغال کنیم.

شاید بتوان یکی از مهمترین ویژگی هایی که باعث می شود دینگ به سرعت به یکی از رقبای جدی فعالان این حوزه تبدیل شود، امتیاز بخصوصی است که برای معرفان در نظر گرفته. اپلیکیشن دینگ در قبال معرفی راننده و یا مسافر، به شخص معرف سود می رساند، یعنی تازمانی که فرد معرفی شده از اپلیکیشن استفاده نماید درصدی از سفرهای او به عنوان اعتبار به پنل معرف افزوده خواهد شد. مسئله ای که باعث می شود تا خیل زیادی از مسافران به این اپلیکیشن جذب شوند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744343