استاندار لرستان گفت: ارائه خدمات به مسافرین نوروزی نیازمند برنامه ریزی است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سید موسی خادمی در جلسه کارگروه گردشگری و ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: در ایام نوروز چندین برابر جمعیت شهرها شاهد حضور مسافرین هستیم که باید برای آنان خدمات،امنیت و امکانات رفاهی خصوصا اسکان تامین شود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات و ایجاد امکانات رفاهی به مسافرین نوروزی نیازمند برنامه‌ریزی است، افزود: در همین راستا طبق مصوبه دولت که از طرف سازمان گردشگری اعلام شده جلسه امروز با حضور دستگاه‌های اجرایی، مدیران و فرمانداران شهرستان‌ها تشکیل شد.

خادمی در ادامه گفت: وظایف دستگاه‌ها به تفکیک مشخص و کمیته‌های فرعی ایجاد شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه جلسه فوق مصوباتی نیز داشت، تصریح کرد: کمیته‌های فرعی هر هفته جلسه تشکیل داده و دو هفته یک بار نیز جلسه ای با ریاست معاون عمرانی تشکیل می شود. این ستاد تا پایان سال نیز دو جلسه دیگر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امیدواریم با آمادگی کامل به استقبال مهمانان نوروزی برویم، خاطر نشان کرد: بخشی از وظایف به عهده دولت بوده و البته بخش عمده آن به عهده مردم است که باید فرهنگ مهمان‌نوازی استان را نمایش دهند.

خادمی بیان کرد: امیدواریم با خدمات دولت در کنار همکاری مردم و مهمان‌نوازی آنان بتوانیم شعار تبدیل از معبر به مقصد گردشگری را اجرا کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =