شایعه بستری شدن عضو مجلس خبرگان رهبری تکذیب شد

مسئول دفتر نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در مورد انجام عمل جراحی چشم آیت الله مهمان نواز گفت: عمل جراحی آب مروارید چشم معظم له هفتم تیرماه به صورت سرپایی انجام شد.

به گزارش خبرآنلاین، محمود سبحانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به انتشار برخی اخبار در رسانه های استانی و فضای مجازی مبنی بر بستری شدن آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان به دلیل انجام عمل جراحی چشم، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی قبلی، روز هفتم تیرماه جاری آیت الله مهمان نواز برای انجام عمل آب مروارید چشم به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد مراجعه کرده و این عمل سرپایی در مدت زمانی کمتراز نیم ساعت انجام شد.

وی با بیان این که بستری شدن این عضو مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان صحت ندارد، اضافه کرد: آیت الله مهمان نواز در همان روز، بلافاصله پس از انجام عمل آب مروارید چشم از بیمارستان مرخص و اکنون نیز در سلامت کامل هستند؛ به گونه ای که از روز بعد عمل، دیدارهای عمومی و کاری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری طبق روال عادی برگزار شده است.

 

سبحانی در خاتمه از دکتر گلمکانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی، ریاست و کارکنان بیمارستان امام علی(ع) بجنورد و به ویژه از زحمات دکتر وجدانی متخصص و جراح چشم این بیمارستان قدردانی کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =