مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در آیین تجلیل از ورزشکاران معلول مدال آور لرستانی گفت: عصاره های ورزش جانبازان و معلولین کشور از استان لرستان می باشد چرا که اکثر قهرمانی و کسب مدال توسط این عزیزان به دست می آید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی یاور عزیز پور افزود: بیش از 25 درصد از مدال‌های کاروان تیم ملی توسط ورزشکاران لرستانی کسب می شود.


رئیس هیات جانبازان و معلولان لرستان نیز در ادامه افزود: ١٥ رشته ورزشی معلولین در لرستان فعالیت می کنند که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های موفق شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران و مربیان در این رشته های ورزشی باشیم.


الیاسی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 11 مدال در ٢ مرحله اعزام به مسابقات جهانی توسط ورزشکاران معلول لرستانی کسب شده است.


وی گفت: سه رویداد مهم پارا آسیایی جوانان پارا آسیایی بزرگسالان و المپیک 2020 در انتظار ورزشکاران معلول لرستانی است که امیدواریم با تلاش ورزشکاران و حمایت مسئولین موفقیت های بیشتری کسب کنیم.


وی بیان کرد: مشکل عمده ورزشکاران دو و میدانی لرستان امکانات و تجهیزات بدنسازی است که در صورت برطرف شدن این مشکل امید پیدا کرده و قهرمانی های زیادی را به دست خواهند آورد.


گفتنی ست: ورزشکاران جانباز و معلول دو و میدانی استان لرستان در مسابقات جهانی بزرگسالان لندن یک طلا و چهار نقره و در مسابقات جهانی جوانان سوئیس یک طلا یک نقره و سه برنز در سال 2017 کسب کردند.

22تا 29 مهرماه نیز هفته پارالمپیک است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =