ایسنا نوشت:استاندار کرمان با بیان این مطلب که زندگی مردم کرمان با زلزله عجین شده است، تصریح کرد: به طور متوسط استان کرمان در برابر زمین لرزه های 6 ریشتری مقاوم است و تنها خسارات ناشی از زلزله در کرمان به واحدهای با سازه خشت و گلی تعلق دارد.

"علیرضا رزم‌حسینی" صبح امروز هفتم دی‌ماه در دیدار دبیر هیات عالی گزینش کشور گفت: با توجه به اینکه بخش‌های زیادی از اقتصاد ما دولتی است و بیشتر مسئولیت‌های ما دولتی است لذا به گزینش صحیح و مطلوبی نیاز داریم تا صلاحیت‌های لازم مطابق با مسئولیت‌ها اخذ شده باشد.

وی با بیان این مطلب که همه حکومت‌ها نیازمند هسته‌های گزینش هستند، اظهار کرد: در بیشتر کشورها در برخی از بخش‌های مهم آنها از لحاظ گزینش بسیار سختگیرانه رفتار می‌کنند و حساسیت‌های زیادی در انتخاب افراد در برخی مسئولیت‌ها و ارگان‌ها دارند.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که زندگی مردم کرمان با زلزله عجین شده است، تصریح کرد: به طور متوسط استان کرمان در برابر زمین لرزه های 6 ریشتری مقاوم است و تنها خسارات ناشی از زلزله در کرمان به واحدهای با سازه خشت و گلی تعلق دارد.

رزم حسینی از امنیت استان در برابر بلایای طبیعی و همچنین امنیت اجتماعی سخن به‌میان آورد و عنوان کرد: زلزله باعث می‌شود افراد در چند ثانیه همه زندگیشان را از دست دهند.

به گزارش ایسنا، "اسدالله وطنی" دبیر هیات عالی گزینش کشور نیز در این دیدار گفت: سعی ما بر این است که از نظر انتخاب افراد و نوع سوالات به گونه‌ای برخورد کنیم که مشکلاتی وجود نداشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
    5 2
    بله بله شما درست میگی. خخخخخخ