برگزاری کنفرانس بین‌المللی امام‌ محمد غزالی با حضور شخصیت‌های شیعه و سنی

کنفرانس بین المللی امام محمد غزالی با حضور شخصیت های شیعه و اهل سنت و علمای جهان اسلام با همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی و بنیاد علمی-فرهنگی امانت اندونزی در جاکارتا برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین، کنفرانس بین المللی امام محمد غزالی با حضور شخصیت های شیعه و اهل سنت و علمای جهان اسلام و با شرکت هیئت تقریبی از کشورمان به مدت ۲ روز با همکاری بنیاد علمی فرهنگی امانت در کشور اندونزی با اشراف شخصیت برجسته این کشور کیایی حبیب لطفی برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس استادان و صاحبنظران از کشورهای مختلف به سخنرانی درخصوص ابعاد علمی و شخصیتی امام محمد غزالی می پردازند که از شخصیت‌های برجسته حاضر در این کنفرانس به عنوان سخنران می‌توان به دکتر سعید عقیل سراج رئیس سازمان نهضت العلما اندونزی به عنوان بزرگترین سازمان اسلامی در این کشور اشاره کرد.

همچنین از جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام والمسلمین دکترمحمد حسین مختاری؛ رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و استاد سطوح عالی حوزه و دانشگاه، آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و عضو مجلس خبرگان، ماموستا فائق رستمی عالم اهل سنت از استان کردستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، دکتر ابراهیمیان و دکتر گلرو از معاونین دانشگاه مذاهب اسلامی به ارائه مقاله و سخنرانی خواهند پرداخت.

در این کنفرانس دو روزه محققان و صاحبنظرانی همچون، شیخ محمد محمود ابوهاشم از کشور مصر، دکتر یاسرالقدمانی از سوریه، دکتر عزیز عابدین از آمریکا، دکتر مازن شریف از تونس، شیخ محمد حبیب العلیم از چین، دکتر ابراهیم عبدالاب از کشور روسیه و همچنین شرکت کنندگان ایرانی به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

کنفرانس بین المللی امام محمد غزالی از بیست و هشتم لغایت سی ام دی ماه با همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی و بنیاد علمی-فرهنگی امانت اندونزی در جاکارتا برگزار می شود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =