در ۲۴ آذرماه، پربازدیدترین اخبار به خطبه‌های نماز جمعه مشهد اختصاص داشت که در آن علم‌الهدی، سفر وزیر خارجه انگلیس به تهران را با ادبیاتی تند مورد انتقاد قرار داد.

در سرویس سیاسی، سخنان علم‌الهدی پربازدید بود که گفت: وزیرخارجه انگلیس به بوریس زنباره معروف است؛ مرتیکه الدنگ آمده دو جاسوس را نجات دهد! در این سرویس نشریه دفتر رهبری اعلام کرد: رژیم صهیونیستی ضربه فنی شد. همچنین توضیح رییس دفتر تولیت حرم امام(ره) درباره خبر تملک ۵۰۰۰ هکتار اراضی بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی سخنان نوبخت پربازدید بود که گفت: رییس جمهوری از افزایش نرخ ارز بسیار مکدر است. در این سرویس گزارش پربازدید دیگری می‌گفت با ۶۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ گزارش دیگری می‌گفت ساندرو گزینه‌ خوبی برای خرید است.

در سرویس فرهنگی ماجرای قهر رسول صدرعاملی با ترانه علیدوستی بازدید زیادی داشت. پس از آن، نقل قولی از موزیسین آلمانی پربازدید بود که گفت: پنج شبی که در تهران گذراندم، در تمام زندگی‌ فراموش نخواهم کرد. همچنین انتقاد تند نیوشا ضیغمی از صدف طاهریان هم پربازدید بود. او گفت: خودمان آدم‌های بی‌مغز را بزرگ می‌کنیم.

در سرویس اجتماعی، اعلام 7 روش برای لاغر شدن با پشتوانه علمی بازدید فراوانی به دنبال داشت. نماینده مجلس، سلحشوری هم در نقل قول پربازدیدی گفت: در برخی مناطق دختران معامله می‌شوند!

در سرویس بین‌الملل گزارشی درباره رأی افتخار آمیز به روحانی پربازدید بود. پس از آن، خبر پربازدیدی می‌گفت روسیه به آمریکا هشدار موشکی داد. همچنین واکنش پوتین به درخواست آمریکا برای تحریم کره‌شمالی هم بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

کاریکاتور پربازدیدی در سرویس طنز هم داد می‌زد زنبیل پاره، سوت خالی، مدیر آویزون خریداریم!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =