مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم با حضور چهره‌های حوزه موسیقی برگزار شد و برگزیدگان معرفی شدند و جوایزشان را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرم ) شامگاه جمعه ۲۴ آذر ماه با حضور گروه های شرکت کننده در این رویداد موسیقایی و تعدادی از هنرمندان کشورمان در تالار وحدت تهران برگزار شد.

تجلیل از برخی گروه ها و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره ، قدردانی از فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، محسن سلیمانی مدیر فرهنگسرای ارسباران، شهرام صارمی مدیر موسیقی فرهنگسرای ارسباران، رامتین حامی فرد مدیر روابط عمومی بیمه «سرمد» به عنوان مدیران حامی برگزاری جشنواره نوای خرم، هم نوازی میلاد کیایی نوازنده سنتور و بابک شهرکی نوازنده ویولن، تک نوازی تار بارمان رسولی نژاد، اجرای گروه موسیقی «سورنا» شیراز و هم نوازی بردیا صدرنوری نوازنده پیانو و علیرضا چراغچی نوازنده ویولن بخش های مختلف مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرم ) بود که رشید کاکاوند اجرای آن را به عهده داشت.

معرفی گروه های برگزیده بخش های «تک نوازی»، «تک خوانی»، «اجراهای دو و سه نفره» و «اجراهای گروهی» نیز بخش های دیگر این مراسم را تشکیل می داد که هنرمندان کودک و نوجوان برگزیده این بخش به تفکیک جوایز خود را از هنرمندان پیشکسوت در برنامه دریافت کردند. این درحالی است که قبل از اجرای این بخش از برنامه، بیانه هیات داوران بخش رقابتی برای حاضران قرائت شد. (اسامی نفرات برگزیده را اینجا می توانید بخوانید.)

در چهارمین دوره جشنواره نوای خرّم، یک هزار و ۱۵۰ هنرمند کودک و نوجوان در قالب ۵۱۸ اجرا از ۲۵ استان و ۶۴ شهر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمودند که در سه مرحله بازبینی تصاویر آثار رسیده، ۲۱۲ اجرا به مرحله رقابتی راه یافتند که در حضور داوران جشنواره در طی روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران و روزهای ۲۲ و ۲۳ آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران تهران به اجرای آثار خود پرداختند.

داوران این دوره جشنواره عبارتند از افلیا پرتو و میلاد کیایی، وارطان ساهاکیان، علی جهاندار، بردیا صدرنوری و بابک شهرکی که با دقت، تمامی آثار را که بسیاری از آنان از کیفیت بالا و فوق انتظار برخوردار بودند، مورد بررسی قرار دادند و در نهایت ۶۵ اجرا متشکل از ۱۷۲ هنرآموز را در دو سطح به عنوان برگزیده نهایی جشنواره انتخاب کردند.

فضل الله توکل، لوریس چکناوریان، محمد سریر، زید الله طلوعی، داود گنجه ای، رضا خرم، علی مرادخانی، سید مجتبی حسینی، فرزاد طالبی، عباس عظیمی، علی جهاندار، بهرام جمالی، بیژن بیژنی ، پری ملکی، وارطان ساهاکیان، هوشنگ توکلی، عزت الله مهرآوران، سامان احتشامی، مسعود جاهد، جلیل فرجاد، پیروز ارجمند، مزدا انصاری، قاسم رفعتی، فاضل جمشیدی مهمانان ویژه این مراسم حضور داشتند.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =