ایسنا نوشت: «پست»، جدیدترین ساخته سینمایی استیون اسپیلبرگ به عنوان فیلم افتتاحیه بیست‌ونهمین جشنواره فیلم پالم اسپرینگز انتخاب شد.

فیلم «پست» با بازی تام هنکس و مریل استریپ در تاریخ چهارم ژاویه در شب افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز آمریکا به روی پرده خواهد رفت.

«پُست» که در جوایز سالانه هیئت ملی نقد آمریکا، جایزه بهترین فیلم و بازیگر مرد و زن سال را به خود اختصاص داده از تاریخ ۲۲ دسامبر به صورت محدود و از تاریخ ۱۲ ژانویه به صورت گسترده در سینماهای آمریکا و بین‌المللی اکران می‌شود.

این فیلم روایتگر داستان واقعی بن بردلی دبیر نشریه واشنگتن پُست با بازی تام هنکس و یک ناشر به نام کترین گراهام با نقش ‌آفرینی مریل استریپ است که دولت آمریکا را به سبب گزارش دادن مجموعه‌ای از اسناد بحث برانگیز در سال ۱۹۷۱ به چالش کشیدند.

اسپلبرگ کارگردان سرشناس سینمای جهان که آخرین‌بار با فیلم «لینکلن» با بازی دنیل دی لوئیس در سال ۲۰۱۲ توانست نامزد جایزه اسکار شود، پیش از این در سال ۱۹۹۳ با فیلم «فهرست شیندلر» و در سال ۱۹۹۸ با فیلم «نجات سرباز رایان» دو جایزه اسکار بهترین فیلم و یک اسکار کارگردانی را از آن خود کرده است.

بیست‌ونهمین جشنواره فیلم پالم اسپرینگز امسال از تاریخ چهارم تا ۱۴ ژانویه به نمایش ۱۸۰ فیلم از ۷۷ کشور جهان می‌پردازد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =