رازی که مهران غفوریان در یک برنامه تلویزیونی فاش کرد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مهران غفوریان روز گذشته مهمان برنامه «من و شما» با اجرای آرش ظلی پور بود و با بیانی جدی به سوالات پاسخ داد.

مهران غفوریان روز جمعه 24 آذر در ابتدای برنامه «من و شما» درباره کم‌کردن وزن خود در مقطعی از زمان گفت: از آنجايي كه مفصل ران من از بين رفته است ، وزن زياد براي درد پاهايم بد است و پزشك ميگويد بايد ٢٠ تا ٣٠ كيلو وزنم را كاهش دهم اما اين مقدار كاهش وزن كار آساني نيست . من يكبار به تصميم خودم جراحی زيبايی لاغری انجام دادم كه بيشتر سايز من كم شد تا وزن. اما در کل من زياد غذا نمي خورم.

کسی نمی دانست سیگار می‌کشم

آرش ظلی پور با اشاره به ترک سیگار از او پرسید گویا سلامتی ات این اواخر خیلی مسئله مهمی شده است که غفوریان در پاسخ گفت: کامل ترک نکردم اما سيگار كشيدن را خیلی كم كردم. هرچند که فکر میکنم کسی نمیدانست که سیگار میکشم و الان همه فهمیدند.

از کسانی که برایم شایعه درست کردند نمی گذرم

غفوریان در پاسخ به اين سوال مجری برنامه که چرا این قدر حاشیه و شايعه دور وبر او است تا جایی که گفته میشد كه وي از كمپ ترك اعتياد نیز فرار كرده است گفت : وقتي كه يك هنرمند مدت زماني كم كار باشد حواشي دور و برش زياد ميشود . من مدتی كم كار بودم و مسائل درشت را تكذيب ميكردم. اصولا فرد بي حاشيه ای هستم چون كارهايی نمي كنم كه از نظر مردم عجيب و غريب باشد؛ اما در مقطعی حواشی پيرامون ما زياد شده بود . مثلا مجله اي بود كه نوشت : خودكشی مهران غفوريان. يا مثلا يكبار كه سفر زيارتي به مشهد داشتم دچار مسموميت غذايي شدم وقتي كه بيدار شدم ديدم چند نفري عكس گرفته اند و رفته اند . وقتي پرسيدم اینها که بودند گفتند اينها خبرنگار بودند در حاليكه خدا گواه است كه من مسموم شده بودم . 

ظلی پور به خبری که گفته می شد غفوریان با اسلحه تقلبی مردم را ترسانده و چندسال قبل به این بهانه بازداشت شده هم اشاره کرد و غفوریان با خنده گفت: هیچ وقت از کسانی که این شایعات کثیف را درست کردند نمی گذرم و آنها را نمی بخشم چون آنها مادر و خانواده من را آزار دادند.

امیدوارم «ارادتمند نازنین بهاره تینا» اکران شود

مهران غفوريان که برای اولین بار در قالب نقشی جدی در فیلم عبدالرضا کاهانی ایفای نقش کرده درباره آن فیلم گفت : تشخيص رضا كاهاني بر اين بود و از نظر من هم تشخيص درستي بود ! فيلم بسيار فيلم خوبي است و اميدوارم مشكلات آن حل و اكران شود . همچنین اميدوارم اقاي كاهاني و ارشاد با هم به توافقاتي برسند و هيچ توليد فرهنگي دو صندوقچه نماند و خاك نخورد.

اگر امروز پیشنهاد خالتور را به من بدهند هرگز بازی نمی کنم

غفوريان که فیلم «خالتور» را روی پرده دارد در پاسخ به این سوال که چقدر به خاطر پول در این فیلم بازی کرده و آیا از نقش آفرینی در آن راضی است گفت: فيلم «خالتور» دارد مي فروشد فيلم غير اخلاقی که نيست.

ظلی پور پرسید برای بازی در فیلم «خالتور»، «شیر و عسل»، «آس و پاس» و فیلم های مشابه چیزی به نام فیلمنامه وجود داشته که غفوریان در این باره بیان کرد: «خالتور» فيلمنامه داشت اما بعضي چيزها را تهيه كننده مي گويد كه مثلا مخاطب رقص هندی را مي پسندد و از من میخواهند. من این اواخر در حوزه كارم بسيار سخت گير شده ام. صد برابر از «خالتور» فيلمنامه هاي بهتري بود و اگر امروز پيشنهاد اين فيلم را به من بدهند ديگر بازي نميكنم چون يكبار بازي اش كرده ام. من از اين فيلم دفاع نميكنم اما براي فيلمي كه هم اكنون اكران است نميزنم. فيلم پنج ميليارد فروخته است و اينطور نبوده كه مردم را با مسلسل به سالن سينما ببرند، خودشان دوست داشته اند و ديده اند. آنتن صدا و سيما براي نظر شخصي من و شما نيست. من خودم الان دوست ندارم فيلمی مثل خالتور بازی كنم. وقتی كه فيلم از اكران پايين بيايد می توانم در موردش صحبت كنم اما اين سبك فيلم ديگر مورد سليقه من نيست.»

مهران غفوریان اولین فیلم سینمایی اش را می سازد

او كه به تازگی به عرصه كارگرداني ورود كرده است در خصوص اولين ساخته سينمايي اش گفت: حميد نعمت الله به من لطف دارد و به عنوان مشاور پروژه كنار من است. فيلمنامه كمدي این کار را اقاي محمدرضا آرين مي نويسند و علی لدني تهيه كننده  آن هست. با رضا عطاران صحبت كرده ام اما ميدانم كه خيلي گرفتار است برای همین با هومن سيدي هم صحبت كرده ام. ميخواستيم كار به جشنواره برسد كه متاسفانه فيلمنامه تمام نشد ولی به هرحال پیش تولید جدی کار به زودی شروع می شود.»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
    18 5
    کدوم راز ادنوقت ؟؟
    • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
      6 1
      ترک سیگارش.