ضرورت حمایت از تنها گزینه لرستانی احراز سمت ریاست جمعیت هلال احمر کشور

عل صارمیان تنها گزینه لرستانی ریاست بر جمعت هلال احمر کشور است که باید از وی حمایت کرد.

 

امین ساکی: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور، قرار است که هفته آینده، با رأی‌گیری از میان 4 گزینه مطرح شده، دو گزینه جهت معرفی به رییس جمهور انتخاب شوند که در این میان، نام علی صارمیان که از مدیران قدیمی هلال احمر است و در حوزه‌های مختلف این سازمان مدیریت کرده نیز به چشم می‌خورد.

علی صارمیان، تنها گزینه لرستانی این جمع 4 نفره است که علیرغم سابقه مدیریت در جمعیت هلال احمر کشور، فعالیت در سنگر اصلاح‌طلبی و فضای رسانه‌ای کشور را نیز در کارنامه خود دارد. از این رو لازم است تا رسانه‌ها، فعالان سیاسی و مدنی و نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی، از علی صارمیان حمایت کنند چرا که خلاء کمبود و نبود مدیران لرستانی در بدنه دولت و دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی می‌تواند در عدم توسعه لرستان نقشی تاثیرگذار داشته باشد.

توانمند ی صارمیان به‌گونه‌ای است که رسانه‌های کشور از او به عنوان متفاوت‌ترین گزینه‌ی ریاست بر جمعیت هلال احمر کشور یاد کرده‌اند اما، افسوس که ما به عنوان مردم لرستان، در حمایت از او سکوت اختیار کرده‌ایم !.

علی صارمیان در بخشی از رزومه خود، با رعایت تفاوت در نوشتار، چنین آورده:

«با توجه به مشاورت استانداری در ایام بیست و دوسالگی، معمولا در حوزه برنامه‌ریزی عملیاتی موفق بوده‌ام که نمونه‌اش در کاهش دویست و پنجاه هزار دلاری مراکز خارج از کشور در فاصله 90 تا 92 بوده است. تقریبا تمامی حوزه‌های جمعیت را بخوبی میشناسم و در آن کارکرده‌ام. در علم آمار معمولاً محاسبه‌ام مبنای سالنامه‌های آماری در جمعیت یا قسمت مربوطه خودم بوده است. در حوزه اجرا در تدارکات و خدمات، رفاه و امور اداری، در مدیریت میانی، سالیانی را گذرانده ام. نمونه کاری‌ام کتاب کارنامه خدمت جمعیت از سال 88 تا 91 است».

اگر علی صارمیان در همه حوزه‌های هلال احمر کشور و در رده‌های مختلف مدیریتی این مجموعه فعالیت کرده، چرا ما به عنوان اصحاب رسانه استان و نمایندگان، به عنوان وکلای مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی سکوت کرده‌ایم ؟!.

اگر علی صارمیان، تمامی حوزه‌های جمعیت هلال احمر کشور را به‌خوبی می‌شناسد، چرا از او حمایت نمی‌کنیم ؟!

چرا برای تغییر نگاه دولت‌مردان به منظور توجه بیشتر به تجربه، توان و تخصص مدیران لرستانی جهت پذیرش مسوولیت‌های عالی، کوشش نمی‌کنیم و سکوت کرده‌ایم ؟!

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =