با هم مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای آی تی در روز سه شنبه مورخه 20 تیر ماه 1396 می‌کنیم.

خبرآنلاین:

شماره 1 - گوگل آماده شلیک قانونی سنگین علیه اتحادیه اروپایی می‌شود. این کمپانی آمریکایی با استفاده از تخصص 5 موسسه حقوقی در بروکسل خود را برای مقابله با مشکلات قانونی پیش آمده در اروپا آماده می‌کند تا جریمه 2 میلیارد یورویی را نپردازد.

شماره 2 - فیس‌بوک دوباره قیمت هدست واقعیت مجازی خود Oculus Rift  را کاهش داد تا بتواند با اچ تی سی، سونی و سایرین بهتر رقابت کند.

شماره 3 - اپل دومین دیتاسنتر بزرگ خود را در دانمارک با هزینه 920 میلیون دلار می‌سازد. این کمپانی پس از مشکلات ایجاد شده توسط دولت ایرلند، تصمیم گرفت پروژه ساخت دیتاسنتر خود را به دانمارک منتقل کند.

شماره 4 - ایلان ماسک در جشن ساحلی با دی کاپریو با لباس رسمی ظاهر شد.

شماره 5 - پول مجازی Ethereum تحت فشار بیش از 9.9 درصد از ارزش خود را از دست داد.

شماره 6 - پلیس انگلیس در حال تحقیق در مورد کیس‌های قاچاق مواد مخدر با پهپاد است که ظاهرا توسط زندانیان و افراد بیرون از زندان مدیریت می‌شود.

شماره 7 - ایلان ماسک دوباره دومین ایکس دات کام را خرید. وی در سال 1999 این دومین را برای راه اندازی دومین کمپانی خود خرید اما در سال 2001 آن را رها کرد. حالا پس از 16 سال دوباره آن را خریده که مدیران «پی پال» این خرید را تایید کردند.

شماره 8 - ارزش سهام اسنپ دوباره سقوط کرد و به رقم 17 دلاری رسید که برای اولین بار عرضه عمومی شده بود. سوم مارس ارزش اسنپ به 27 دلار رسید و حالا 37 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

شماره 9 - اپل به زودی گوشی آینه‌ای خود یعنی آیفون 8 را رونمایی می‌کند. این اولین بار نیست که گوشی آینه‌ای عرضه می‌کند. همچنین گفته می‌شود آیفون 8 بیش از 1200 دلار قیمت می‌خورد.

شماره 10 - تعداد میلیونرهای ebay در انگلیس و آلمان ظرف 4 سال گذشته 50 درصد رشد داشته است. در آلمان میلیونرها از 731 به 1095 رسیده و در انگلیس نیز از 443 به 663 نفر رسیده است. بسیاری از فروشندگان در ebay اجناس دست دو را در کشور خود خریده و به کشورهای دیگر ارسال کرده و میلیونر می شوند.(به خصوص خرید و فروش سی دی و دی وی دی دست دوم)

 

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاشم IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    2 0
    تعداد میلیونر های دیوار هم زیادند