استاندار البرز به دستگاه ها تأکید کرد تا برای پیگیری اعتبارات پروژه های ملی سفر جدی وارد کار شوند در غیر این صورت هر گونه کوتاهی متوجه مسئولان در دستگاه های متبوع خواهد بود

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،"سیدحمیدطهائی" صبح یکشنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری که در سالن شهدای دولت برگزار شد،با بیان اینکه بخشی از پروژه های سفر از سرفصل طرح های ملی دیده شده است، گفت: مسولان دستگاه ها باید برای جذب اعتبارات پروژه های ملی از وزارتخانه های متبوع به جد پیگیر باشند.
وی با بیان اینکه هر گونه کم کاری در جذب این اعتبارات متوجه مسولان در دستگاه هاست افزود: بر این اساس مدیران باید از وزارتخانه ها وصول اعتبار داشته باشند و گزارش کار خود را نیز به مرکز پیگیری پروژه های سفر در استان اعلام نمایند.
گفتنی است،از 47 پروژه سفر ریاست جمهوری به استان البرز،34 پروژه مربوط به طرح های ملی است و طبق گزارش ها 52درصد اعتبارات سفر تخصیص یافته است.
این طرح ها مربوط به پروژه های آبرسانی و خطوط تصفیه فاضلاب، مراکز بهداشتی،درمانی و بیمارستانی، طرح های حوزه راه سازی و حمل و نقل عمومی، نوسازی مدارس و.. است که طبق اعتبارات مصوب، بخشی از طریق اسناد خزانه و سایر منابع و اوراق مشارکت تامین شده و مابقی در حال پیگیری و تخصیص است.
استاندار در این نشست دستگاه به دستگاه وضعیت جذب اعتبارات ملی پروژه های سفر را بررسی کرد و از مسولان گزارش کار گرفت.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =