رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: حامیان کاندیدا باید اخلاق مداری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و از هرگونه اقدامی که موجب تخریب امنیت می شود پرهیز کنند.

به گزارش خبرآنلاین، عبدالکریم گراوند در جلسه شورای اداری بخش کاکی اظهار داشت: یکی از برنامه ها و اولویت های استانی حضور در تمامی بخش های استان بوده تا علاوه بر آشنایی با مسائل و مشکلات از ظرفیت ها و توانمندی ها آشنا شویم و موارد مورد نیاز در برنامه های توسعه ای استان گنجانده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مدیران کل استان باید در تمامی بخش های استان بوشهر حضور پیدا کنند چون تنها کمبودها نیست، بلکه با حضور خود فعالیت های صورت گرفته را از نزدیک لمس کنند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" بیان کرد: مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر در سالهای اخیر نگاه ویژه ای به حوزه اقتصاد و تولید ملی داشته اند و بر این باور هستند که در این حوزه باید بیشتر کار شود تا دشمنان نتوانند به خواسته های خود دست یابند.

معاون استاندار بوشهر گفت: لازمه توسعه اقتصادی و اشتغال یک امنیت خوب و پایدار است که باید در جامعه وجود داشته باشد که در ایران اسلامی به خوبی شاهد آرامش و امنیت هستیم.

وی یکی از مواردی که موجب رونق اقتصادی می شود را حفظ امنیت دانست و بیان کرد: چرا که این امنیت است که موجب ایجاد رغبت برای سرمایه گزاری افراد در کشور می شود.

گراوند با اشاره به اینکه برجام افتخارات بزرگی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است، افزود: امروز بزرگترین غول های صنعت هوایی دنیا آماده بستن قرارداد با کشور ما هستند و یکی از عمده دلایل آن ها وجود امنیت پایدار در کشور است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات است و باید رسانه ها، مسئولین و تمام تریبون ها در راستای تلاش برای سربلندی کشور گام بردارند.

گراوند عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف اقدامات ارزشمندی انجام داده است و نباید بخاطر جناح بندی های سیاسی نادیده گرفته شوند و مورد تخریب قرار گیرند.

وی یادآور شد: کارهای بزرگ صورت گرفته ملی مانند توسعه فازهای پارس جنوبی متعلق به یک دولت و جناح خاص نیست و باید با وحدت برای بالندگی کشور در عرصه های گوناگون تلاش کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در حوزه میادین مشترک کشور قطر دو برابر برداشت داشته است که در این دولت فازهای مربوطه تکمیل نموده و امروز با قطر برابری می کنیم نباید ناراحت باشیم بلکه باید به آن افتخار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: حامیان کاندیدا باید اخلاق مداری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و از هرگونه اقدامی که موجب تخریب امنیت می شود پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت ها می آیند و می روند و نباید مردم را نسبت به این نظام ناامید کنیم افزود: مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا افرادی صادق و توانمند انتخاب کنند که برای توسعه شهری اثرگذار باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =