ایرنا نوشت؛ مدیرعامل باشگاه نادرشیمی قم با اشاره به این که همه فعالیت های ورزشی این باشگاه در قم متمرکز شده است، گفت: حضور تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم در لیگ برتر باشگاه های کشور قطعی شده و قرار است 2 بازیکن خارجی از اروپای شرقی و چند بازیکن مطرح کشوری جذب این تیم شوند.

محسن نادری با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: نسرین فدایی از مدرسان فدراسیون و مربیان با تجربه کشوری به عنوان سرمربی تیم بسکتبال نادرشیمی قم انتخاب شده و قرار است 60 درصد بازیکنان از قم و بقیه از لیگ های کشوری جذب شوند.
وی ادامه داد: 2 بازیکن خارجی از کشورهای اروپایی شرقی نیز به زودی جذب تیم بسکتبال نادرشیمی قم خواهند شد و بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات، اسامی آنها اعلام می شود.
نادری همچنین از حضور تیم والیبال بانوان نادشیمی قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور خبر داد و گفت: مهسا آراسته مربی سابق تیم ملی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده و 80 درصد بازیکنان از قم و بقیه از استان های دیگر جذب می شوند.
مدیرعامل باشگاه نادر شیمی قم پیش از این به ایرنا گفته بود: به دلیل برخی مشکلات، تیم های بسکتبال و والیبال بانوان نادر شیمی قم در سال جاری از استان قم خارج می شوند و از تهران در رقابت های سوپر لیگ دسته یک باشگاه های کشور شرکت می کنند.
تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم تاکنون در لیگ دسته یک کشوری حضور داشت و امسال اولین شانس خود را درلیگ برتر امتحان خواهد کرد.
تیم والیبال نادرشیمی قم نیز برای نخستین بار در لیگ دسته یک حضور پیدا می کند.

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =