در ۲۸ شهریور، پربازدیدترین خبر، مصاحبه رئیس‌جمهور با خبرنگار آمریکایی بود.

بیشترین بازدید اخبار سیاسی، به سخنان رئیس‌جمهور با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی در نیویورک اختصاص داشت. روحانی گفت: فقط چند روز برای بازگشت به شرایط هسته‌ای قبل از برجام نیاز داریم.

در این سرویس نقل‌قولی از عباس عبدی هم پربازدید بود که گفت: خمیازه کشیدن رئیسی یک فاجعه بزرگ بود! همچنین در این سرویس نقل‌قول دیگری هم پربازدید بود، آنجا که آیت‌الله جنتی گفت: م‌خواهند اسرائیل جدیدی در منطقه به‌وجود آورند.

در سرویس اقتصادی، خبر خداحافظی با دسته‌چک‌های قدیمی پربازدید شد. پس از آن، خبر آغاز دور جدید اعطای اعتبارات مالی بین فرانسه و ایران توجه مردم را جلب کرد و خبر مهم دیگری اعلام کرد واریز سود سهام عدالت تا هفته آینده انجام می‌شود.

در سرویس فرهنگی، واکنش بازیگر «قهوه تلخ» به حواشی برنامه «۹۰» بازدید زیادی داشت. پس از آن، در خبر پربازدیدی اعلام شد یک  خواننده زن، خطرناک‌ترین چهره اینترنتی است! همچنین دراین سرویس اعلام شد نرگس آبیار؛ نخستین زن ایرانی است که به اسکار راه یافت.

در سرویس جامعه، اولین واکنش به لیست خرید تبلت و ماشین برای اعضای شورای شهر تهران پربازدید بود. پس از آن، اعلام قیمت انواع قمه برای عزاداری! توانست رکورد بازدیدها را بشکند و در نهایت هم یک خبر پربازدید اعلام کرد ۲ زن در تهران شهردار شدند!

در سرویس بین‌الملل، خبر درگیری لفظی صالحی با وزیر انرژی آمریکا نگاه‌ها را به سوی خود کشید. همچنین در این سرویس مردم نظر دادند در صورت خروج آمریکا از برجام، عکس‌العمل ایران چه باشد بهتر است. پربازدید مطلب دیگر بین‌المللی توضیحات وزیرخارجه انگلیس پس از دیدار با ظریف بود.

در سرویس طنز هم شرح حال شیخنا و مولانا علی‌منصور که فرمود: من کپی کی‌روش‌ام! بازدید زیادی در پی داشت.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    0 0
    باشهردارشدن خانمهاتمام مشکلات مملکت مثل بیکاری ،فقر،تبعیض،گرسنگی ،پارتی بازی،زبانم لال اختلاس وخلاصه هرچه مشکل بودیکجاحل وفصل شد،....،خواجه درفکرنقش ایوانست