شمار جانباختگان حادثه تونل چری به ۳ نفر رسید

ایرنا نوشت : مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: با پیدا شدن فرد مفقودی در تونل تخریب شده چری، جست و جو در این زمینه به پایان رسید و شمار کشته شدگان به 3 نفر رسید.

محسن ابراهیمی افزود: حادثه ریزش تونل گردنه چری شهرستان کوهرنگ که عصر روز سه شنبه به وقوع پیوست،که این حادثه 3 فوتی و 5 مصدوم بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: چهار نفر از مصدومان توسط اورژانس 115 به بیمارستان سیدالشهدای فارسان اعزام شدند و یک نفر دیگر به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ نیز با اشاره به اتمام عملیات خاکبرداری برای جست و جوی فرد مفقودی، اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد سنگ و خاک، عملیات به سختی انجام گرفت و در نهایت با استفاده از 9 دستگاه خاکبرداری، 5بیل مکانیکی و 5 کامیون، پیکر سومین جانباخته این حادثه نیز پیدا شد.

گفتنی است ، عصر سه شنبه بر اثر ریزش تونل گردنه چری شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، کارگران مشغول به کار در این تونل دچار حادثه شدند.

به گفته مسئولان جانباختگان این حادثه بومی منطقه بوده اند.

عملیات حفاری علت ریزش سقف تونل گردنه چری اعلام شده است.

احداث گردنه چری در حد فاصل منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ یکی از خواسته های اصلی مردم منطقه بوده است چرا که این گردنه در 120کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری در زمستان ها به دلیل بارش برف دچار مشکلات رفت و آمد می شود و مردم منطقه به سختی از این محور عبور می کند و احداث گردنه یکی از ضروریات نقاط حادثه خیز در استان بوده است.

شهرستان کوهرنگ در 90کیلومتری مرکز استان قرار گرفته است و بخش عمده ای از عشایر این استان برای رفتن به خوزستان از این محور تردد می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =