درخشش خبرنگاران خبرآنلاین کردستان در جشنواره رسانه‌ای ابوذر

خبرنگاران خبرآنلاین کردستان در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مرحله استانی در رشته های خبر، یادداشت و عکس حائز رتبه های برتر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، برترین های سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گرامیداشت 5400 شهید استان کردستان روز پنجشنبه با حضور استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس استان، مدیر مسئول روزنامه جوان و رئیس بسیج رسانه کشور و استان و مدیران و اهالی رسانه و مطبوعات استان معرفی شدند.
در میان 32 برگزیده سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مرحله استانی در کردستان سه برگزیده خبرنگاران و عکاس از دفتر خبرگزاریخبرآنلاین در کردستان هستند.

یاسین شریعتی سرپرست خبرآنلاین کردستان در بخش خبر حائز رتبه اول شد و لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را دریافت کرد.
جمیله معظمی عضو هیئت تحریریه خبرگزاری خبرآنلاین در بخش یادداشت عنوان سوم را بدست آورد.
نوید صیدیمرادی عکاس خبرآنلاین دفتر کردستان نیز در بخش عکس عنوان سوم را کسب کرد.
در این آیین و براساس رای هیات داوران در بخش مصاحبه شیرین مرادی از خبرگزاری فارس، مهوش رحیمی از سایت آفتاب دل و سونیا محمدی از روزنامه همشهری به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در بخش خبر یاسین شریعتی از خبرآنلاین مقام اول، حسن حسین زاده و افسانه گلباغی از خبرگزاری ایرنا به صورت مشترک مقام دوم و دارا سید عباسی از خبرگزاری موج مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در بخش تیتر هژیر الله مرادی از هفته نامه روژان مقام نخست، عدالت ناصری از خبرگزاری فارس مقام دوم و اوین منصوری از جوان آنلاین و وریا کرمی از خبرگزاری ایرنا به صورت مشترک مقام سوم این بخش را از آن خود کردند.
همچنین عدالت ناصری از خبرگزاری فارس، سمیه فرزامی از خبرگزاری تسنیم و جمیله معظمی از خبرآنلاین به ترتیب مقام های اول تا سوم بخش یادداشت جشنواره را به خود اختصاص دادند.
در بخش گزارش تلویزیونی نیز مقام نخست به رامیار روحی رسید و گزارش طیب الله ویسی از صدا و سیمای کردستان نیز به عنوان گزارش ویژه معرفی شد.
همچنین در بخش گزارش خبری نیز سمیرا مرادپور از هفته نامه روژمان مقام اول، عبدالله رحمانی از خبرگزاری ایرنا و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس مقام دوم و زهره نادری مقدم از روزنامه جام جم مقام سوم را از آن خود کردند.
در بخش عکس نیز سید مصلح پیرخضرانیان از خبرگزاری ایرنا مقام اول، فرشید اردلان از خبرگزاری ایسنا و بختیار صمدی از خبرگزاری فارس بصورت مشترک مقام دوم و نوید صیدمرادی از خبرآنلاین نیز مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش کاریکاتور نیز مقام دوم بصورت مشترک به امیر سهیلی و محمد سامان صولی از هفته نامه کورده واری رسید، این بخش مقام اول و سومی نداشت.
همچنین در این جشنواره از اسرین کنعانی، گل آرا ظاهری، فریاد فاتحی نیا، زانا لطفی و اسدالله محمد زاده به عنوان برترین های عکس خبری سپاه در سال 96 تجلیل شد.
در این جشنواره همچنین از پیشکسوتان عرصه رسانه و خبرنگاران شاهد و ایثارگر و بسیجی استان کردستان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل شد.
دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: فراخوان عمومی این دوره از جشنواره خرداد ماه سال جاری منتشر شد و 175 اثر از 18 رسانه استان به دبیرخانه ارسال شد.
توفیق مفاخری افزود: براساس رای داوران جشنواره از این تعداد آثار ارسالی 32 اثر در بخش های یادداشت، تیتر، مصاحبه، خبر، گزارش خبری، عکس، گزارش تلویزیونی و کاریکاتور به عنوان آثار برترشناخته شدند.
وی با بیان اینکه استقبال رسانه ها از این دوره جشنواره و آثار ارسالی نسبت به دوره قبل بیش از سه برابر افزایش داشت، ابراز امیدواری کرد، دوره چهارم جشنواره با مشارکت بیشتر اهالی رسانه و مطبوعات و حمایت مسئولان برگزار شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =