پسر ۱۵ ساله پس از گرفتن موتورسیکلت از پارکینگ دوباره تصادف کرد و فوت کرد/ عکس

مهر نوشت: فرمانده انتظامی رازو جرگلان از مرگ پسر ۱۵ ساله در محور بجنورد- رازو جرگلان خبر داد.

 سرهنگ اکبر سجادی بابیان اینکه راکب موتورسیکلت بافاصله یک هفته دو بار تصادف کرده و درنهایت در دومین حادثه جان خود را از دست می‌دهد، اظهار کرد: موتورسیکلت این پسر ۱۵ ساله (ن. خ) هفته گذشته به علت تصادف با یک دستگاه وانت در محور بجنورد- رازو جرگلان، به پارکینگ منتقل شد.

سجادی افزود: متأسفانه این پسر ۱۵ ساله ظهر شنبه پس از گرفتن موتورسیکلت در حین بازگشت به راز در جاده‌ای که هفته گذشته تصادف کرده بود، مجدد با یک دستگاه پراید برخورد و درنهایت منجر به مرگ وی می‌شود.

تصادف

وی بابیان اینکه در این تصادف راکب موتورسیکلت و راننده پراید بی‌احتیاطی کرده‌اند، تصریح کرد: کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را انحراف به چپ راکب موتورسیکلت و تخطی از سرعت غیرمجاز توسط راننده خودروی پراید اعلام کرده‌اند.

فرمانده انتظامی رازو جرگلان بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه تأکید کرد و گفت: شناخت مسیر راه و شرایط وسیله نقلیه از نکاتی است که رانندگان باید توجه و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سجادی اضافه کرد: در صورت وقوع هر حادثه‌ای، اگر راننده سرعت مطمئنه را رعایت کرده باشد، می‌تواند خودرو را به‌موقع کنترل و از وقوع حوادث ناراحت‌کننده، جلوگیری کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    32 4
    هیچ کجای دنیا یه ماشین عادی با برخورد با موتور سیکلت در این حد داغون نمیشه
  • محمدرضا A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    20 0
    چرا اینقدر اهمال . چطور یک شخص ۱۵ ساله بدون گواهینامه موتور سیکلت می راند . پس وظیفه پلیس چیست . بعضی مواقع اینطور استنباط می شود که پلیس وظیفه خود را صرفا در جمع آوری مبالغ جریمه و پارکینگ معطوف کرده و فلسفه وجودی پلیس راهنمایی کاملا از یاد رفته