تسنیم نوشت: عضو کمیته‌فنی باشگاه سپاهان اعتقاد دارد ماندن کرانچار بیش از این جایز نبود.

قاسم زاغی‌نژاد درباره شایعه تعلل در برکناری کرانچار با توجه به بالابودن رقم قرارداد وی اظهار داشت: کرانچار فرد مسبوق به سابقه‌ای است و فردی لارج است که در بحث مالی خیلی ورود پیدا نمی‎کند. در گذشته این موضوع را نیز از او دیده‎‌ایم که در صورت عدم همکاری باشگاه با او حاضر بوده است از بخش زیادی از قرارداد خود بگذرد و برود.

وی ادامه داد: کرانچار فردی نیست که برروی بندهای قرار داد خود اصرار داشته باشد و بگوید که رقم قرارداد من را باید کامل بدهید تا بروم و در این زمینه نیز با شخصیت است و در گذشته نیز این اتفاق افتاد.

عضو کمیته‌فنی باشگاه سپاهان درباره حضور مسعود تابش و محسن طاهری در این کمیته نیز گفت: تابش استاد همه ما است و در بحث‌های فنی فردی بسیار دقیق است و می‌تواند یک ایده کاملا فنی ارائه دهد.

وی تصریح کرد: طاهری نیز فردی ورزشی است. او بازیکن و سرمربی تیم‌ملی بوده و در بحث‌های کلان ورزش حضور داشته است. او گاهاً با پیشکسوتان نیز فوتبال می‌کند و شعور فوتبالی بالایی دارد و به اعتقاد من او می‌تواند فردی موثر در این کمیته باشد.

زاغی‌نژاد درباره نظر شخصی‌اش در جلسه امروز درباره کرانچار گفت: باتوجه به نتایج اخیر تیم و اعتقاد هواداران‌مان که سرمایه اصلی ما هستند و در این فصل بسیار بردباری کردند اعتقاد دارم نباید بیشتر از این با احساسات آن‌ها نباید می‌شد. بدون شک قطعاً فکر می‌کنم کرانچار نیز این تعامل را خواهند داشت.

وی بیان کرد: نتایج اخیر تیم به گونه‌ای بوده که سوال برانگیز است و باتوجه به اینکه صبر هواداران تمام شده، به هیچ عنوان حضور ایشان دیگر جایز نبود.

عضو کمیته‌فنی باشگاه سپاهان درباره شایعه معرفی وی به عنوان سرمربی تیم در بازی‌های پیش رو گفت: این موضوع مطرح بوده است و باید دید شرایط به چه گونه‌ای است؛ البته تماسی مبنی بر حضور من بوده است.

وی گفت: به هرحال من فردی سپاهانی هستم و هدفم کمک به باشگاه و تیمم است و چه در تیم 9 سال سپاهان جه در تیم بزرگسالان به کمک من احتیاج باشد و احساس کنم می‌توانم کمکی می‌توانم انجام دهم این کار را انجام خواهم داد.

زاغی‌نژاد افزود: بماند که افرادی در گذشته بودند که با نام سپاهان سواستفاده کردند و القاب سپاهانی نیز به خود بسته‌اند اما من هرکاری بتوانم برای سپاهان خواهم کرد چراکه هرچه دارم نیز از سپاهان است.

وی درپایان درمورد اینکه برکناری کرانچار به دنبال خروج هیئت مدیره و کمیته فنی از زیر فشار بود گفت: تصمیمی بر اساس خواسته هواداران و به دنبال نتایج ضعیف گرفته شد و این صحت ندارد.

گفتنی است زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان پس از نتایج ضعیف خود و انتقادات مختلفی که علیه وی مطرح بود، ظهر امروز پس از توافق با باشگاه اصفهانی از این تیم جدا شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =