۰ نفر
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
مرگ جوان ۳۱ ساله بر اثر سقوط در چاه

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: جوان 31 ساله بر اثر سقوط در چاه خانه‌ پدری خود در روستای سنگستان همدان جان باخت.

سرهنگ پژمان قویمی، رئیس پلیس این شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان گفت: ساعت 8 صبح دیروز شنبه، جوان 31 ساله ای در روستای سنگستان همدان به داخل چاه آب خانه باغ پدری خود سقوط می کند که پس از انتقال به بیمارستان اعلام می شود که وی جان خود را از دست داده است.

وی اظهار داشت: پس از اعلام مرگ این جوان از طریق پرسنل بیمارستان، عوامل پلیس پاسگاه آبشینه، در محل حاضر و با دستور مقام قضایی، جسد جهت بررسی علت اصلی مرگ تحویل پزشکی قانونی می شود.

سرهنگ قویمی با اشاره به تحقیقات صورت گرفته در این خصوص، خاطرنشان کرد: گویا این جوان به علت قطع برق اقدام به بالا کشیدن آب از داخل چاه با استفاده از دلو را کرده بود که به یکباره به داخل چاه سقوط کرده است.

وی افزود: پدر این جوان با دیدن این صحنه دچار هراس شده و از بستگان درخواست امداد رسانی می کند که با کمک آنها مرد 31 ساله از چاه خارج و به بیمارستان منتقل شده است، ولی با وجود تلاش تیم پزشکی، فرد یادشده بر اثر شدت جراحت وارده جان خود را از دست می دهد.

رئیس پلیس همدان در آخر گفت: پرونده ای در این خصوص در دادسرای همدان تشکیل و پس از اعلام نظر پزشکی قانونی، علت اصلی مرگ این جوان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =