بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی علوی و کرباسیان با حاشیه‌ همراه شد.یک نماینده از علوی خواست تا موضوع توهین به «دلخوش» در فضای‌مجازی را حل کند و نماینده دیگری هم پیش‌بینی کرد که همه وزرا رأی می‌آورند که با واکنش لاریجانی مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاين، عزيز اكبريان نماينده مردم كرج و اشتهارد اولين فردي بود كه در جلسه علني صبح مجلس، پشت تريبون رفت تا در موافقت با محمود علوي وزير پيشنهادي اطلاعات سخن بگويد.

او در بخش انتهايي صحبت‌هايش گريزي به اظهارات ديروز كاظم دلخوش به عنوان مخالف وزير اطلاعات زد. اكبريان گفت: مجموعه آقاي دلخوش را اذيت ميكنند و اميدوارم وزارت اطلاعات به ايشان كمك كنند. قطعا آقاي دلخوش به ايشان-علوي- راي مي دهد.

در دقايق پاياني جلسه ديروز كه نوبت به بررسي رأي اعتماد به وزير اطلاعات رسيد، كاظم دلخوش به عنوان مخالف علوي، از توهيني كه به او و خانواده‌اش در فضاي مجازي شده است،‌ به وزير اطلاعات گله كرده بود. او گفته بود:چرا با کسانی که در داخل در فضای مجازی نادرست رفتار می کنند و شناسایی هم شده اند، برخورد نمی شود؟ چرا باید به خانواده من که خانواده شهید است توهین کنند و هیچ کس احضار نشود؟(اينجا)

در ادامه جلسه امروز،‌ صحبت‌هاي ولي ملكي در مخالفت با وزير پيشنهادي اقتصاد، حاشيه‌هاي جالبي به همراه داشت. او در بخشي از مخالفتش گفت: پرفسور حسابي يك جمله معروفي دارد مي گويد اين كلمه «ولش كن»، پدر مملكت را در آورد. من هر چه در لغت نامه خارجي گشتم اين ولش كن را نيافتم. ما هر جا كه يك مقدار كم مياريم و حالا با طرف دوستي داريم،‌ ميگوييم اين نكته را ولش كن. همين است كه در كشور ما مشكل ايجاد مي شود. به خاطر همين وقتي دوستان آمدند و به من گفتند كه در مخالفت با وزير پيشنهادي اقتصاد صحبت نكنم، گفتم اگر اين كار را بكنم،  مي‌شود همان«ولش كن»

او در بخشي ديگر از صحبت‌هايش خطاب به وزراي پيشنهادي حاضر در مجلس، با پيش گويي خاصي گفت: شكي در آن نيست كه همه راي مي آوردند، همه عزيزان بيخوابي كشيدند اما خستگيش از تن شما در مي آيد.

رئيس مجلس هم در برابر اين پيش گويي ساكت نماند و گفت:«شما رجال الغيب هستيد؟»

29217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    0 0
    از چهره لاریجانی فهمید