انجام هر گونه تخلفات ساختمانی در شهر پذیرفتنی نیست

شهردار کرج با تاکید بر اینکه ساخت و ساز اصولی، ضابطه مند و رعایت قوانین شهرسازی باعث حفظ کیفیت سیمای بصری شهر و افزایش ایمنی شهروندان می شود، گفت: معاونت های خدمات شهر و شهرسازی، مکلف اند از هرگونه ساخت و سازبدون پروانه یا تخلفات ساختمانی جلوگیری کنند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، دکتر اصغر نصیری بیان کرد: توسعه شهری متناسب، یکی از مهمترین اهداف شهرداری کرج است و هر گونه ساخت و ساز در محدوده شهر، مستلزم رعایت اصول و مقررات خاص مهندسی و شهرسازی است.
شهردار کرج گفت: به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیر اصولی و نظارت بر سازه های شهری، معاونت های خدمات شهر و شهرسازی به عنوان بازوی اجرایی شهرداری این کلانشهر، اصلی ترین حوزه های مقابله با هر گونه تخلفات به شمار می آیند و نقض مقررات در این زمینه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
نصیری با اشاره به اینکه ساخت و ساز غیر مجاز علاوه بر ایجاد نازیبایی بصری در شهر، موجب مشکلات ترافیکی و ایجاد بناهای غیر مستحکم می شود و مسیر توسعه شهری را مسدود می کند، افزود: داشتن شهری زیبا با سازه های مستحکم امری است که تنها با همکاری و همیاری شهروندان محقق می شود و باید همکاری متقابل در این زمینه ارتقا یابد.

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =