رییس مرکز ملی رتبه بندی مستقر در اتاق ایران گفت: «وقتی با شاخص های اندازه گیری وارد کار و فعالیت می شوید، مشخص می شود چه کسی تلاشگر است و چه کسی ادعای تلاشگری دارد.»

امین الله فرهادی، رییس مرکز ملی رتبه بندی مستقر در اتاق ایران با حضور در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین در خصوص رتبه بندی فعالان اقتصادی در ایران، گفت: «هدف رتبه بندی، غربالگری و تمایز فعالان واقعی از غیرواقعی و تعیین سطح قابلیت های آنها است. ما دنبال این هستیم فضای لازم برای بیزینسمن های واقعی فراهم کنیم.»

او ادامه داد: «طبیعتا افرادی که وارد جرگه اقتصادی شدند، انتظار است قواعد کار اقتصادی را بدانند و البته می دانند. واقعا انصاف نیست این همه انسان زحمت کش و خوشنام به پای تعداد قلیلی بسوزند.»

فرهادی بیان کرد: «مدرسه با کلاسها و سطوح مختلف معنی پیدا می کند. مدرسه بدون کلاس معنی ندارد. افراد باهوش و زرنگ و افراد تنبل و کم هوش در یک مدرسه بدون کلاس و بدون نظام رتبه بندی از هم تمیز داده نمی شوند و قطعا حق افراد باهوش و زحمت کش در چنین جایی ضایع می شود.»

او معتقد است «در نظام اقتصادی نیز به مراتب اولی چنین قواعدی انتظار همه فعالان زحمت کش و واقعی است.»

رییس مرکز رتبه بندی مستقر در اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: «بین یک فعال اقتصادی یا یک تولیدکننده زحمت کش واقعی و کسی که شبه اقتصادی کار می کرده، تمایزی نیست.»

او عنوان کرد: «وقتی با شاخص های اندازه گیری وارد کار و فعالیت می شوید، مشخص می شود چه کسی تلاشگر است و چه کسی ادعای تلاشگری دارد.»

 

متن کامل مصاحبه را می توانید (ایـــنــــــجــــــــــــــــــــا) بخوانید.  

 

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =