فرماندار ملایر گفت: حل مشکل اشتغال و رفع بیکاری از اولویت های مهم مجموعه مدیریتی شهرستان ملایر بوده و در این راستا مدیران شهرستان همراه و همگام هستند تا بتوانیم با جذب سرمایه گذاری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی، اشتغال پویا ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از ملایر ؛ عبدالعظیم رضایی، فرماندار ملایر که در شورای اداری این شهرستان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 126 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان بیانگر پویایی و شتاب توسعه در دولت تدبیر و امید است.


وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دکتر روحانی در شرایط بسیار سختی دولت را تحویل گرفت، ولی تاکنون با وضع قوانین در سطح ملی و برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های کاربردی گشایش های خوبی در حوزه های مختلف ایجاد شده است.

رضایی یادآور شد: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب، اولویت مهم دولت در سال جاری تحقق اقتصاد مقاومتی است که در ملایر نیز ستاد اقتصاد مقاومتی همراه با کمیته های تخصصی تشکیل شد و این امر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تعطیلی هفت هزارو 500 واحد تولیدی و صنعتی در قبل از تصدی دولت تدبیر و امید تاکید کرد: در سطح شهرستان ملایر 33 واحد تولیدی به ستاد تسهیل استان معرفی شد که تعدادی از این واحدهای بزرگ چون شرکت کیان کرد، کیان وینسا و کارخانه آرد ملایر به چرخه تولید بازگشتند و بزودی کارخانه فولاد جعفری نیز فعال خواهد شد.


فرماندار ملایر کاهش آسیب های اجتماعی را از دیگر اولویت های مهم دولت برشمرد و گفت: کاهش آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب و در دستور کار دولت است که بتوان از میزان طلاق، بیکاری، اعتیاد و افزایش سن ازدواج که در سال های قبل به شدت رشد یافته، جلوگیری کرد.


رضایی در آخر با اشاره به اینکه ثمره خون شهیدان رجایی و باهنر و شهید بهشتی را به خوبی در کشور مشاهده می کنیم افزود: ما برای حفظ و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه های سنگینی داده ایم و باید همواره با همدلی و وفاق حافظ خون شهدا و عزت و اقتدار انقلاب و نظام باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =