با اعلام نتایج قطعی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هواداران و طرفداران رئیس جمهور منتخب ملت در تبریز و اکثر شهرهای آذربایجان شرقی به خیابان ها آمدن و به شادی و سرور پرداختند.

به گزارش خبرآنلاین، ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در آذربایجان شرقی با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ شده جشن بزرگ پیروزی را در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار کرد.

در این مراسم که بیش از 10 هزار نفر از هواداران رئیس دولت حضور داشتند با اجرای موسیقی و سخنرانی در حالی برگزار شد که در آن جوانان و دختران و پسران حاضر به جشن و سرور پرداختند.

در همین حال، خبرنگاران "نصر" از مناطق مختلف تبریز نیز حکایت از آن داشت که اکثر خیابان های منتهی به سالن پورشریفی با ترافیک سنگینی همراه بود.

پس از پایان این جشن هواداران شرکت کننده در جشن پیروزی به طرفداران بیرون از سالن ملحق شدند تا جایی که اکثر خیابان ها و معابر کلانشهر تبریز مملو از جوانانی شد که به دنبال ابراز شادی و سرور خود از پیروزی نامزد منتخب شان داشت.

میدان ساعت ، چهارراه آبرسانی، کوی ولیعصر و جاده ائل گولی تبریز از جمله مناطقی بودند که ترافیک در آن بیداد می کرد و عامل آن هم جوانان پرشوری بودند که با نگه داشتن خودروهای خود به شادی و سرور پرداخته بودند.

جشن حامیان روحانی با مجوز فرمانداری بود

رحیم شهرتی فر فرماندار تبریز در خصوص جشن حامیان روحانی گفت: شاخه جوانان ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی با اخذ مجوز از فرمانداری تبریز جشن باشکوهی را در سالن پورشریفی تبریز برگزار کرد.

وی ادامه داد: در ادامه برخی از جوانان در خیابان های تبریز در حالی به شادی و سرور پرداختند که این اقدام آنها خیابان ها و معابر عمومی شهر را با ترافیک سنگین مواجه کرد به همین دلیل نیروی انتظامی نیز تلاش کرد تا با جلب همکاری جوانان زمینه روان سازی معابر را فراهم نماید.

شهرتی فر با رد ادعای برخورد پلیس با هواداران رئیس جمهور منتخب گفت: متاسفانه در برخی کانال های تلگرامی از برخورد با جوانان خبر داده بودند که به هیچ دلیل این گونه نیست و ما از تلاش های ناجا و همکاری عوامل آنها در سطح شهر تقدیر می کنیم چرا که نظم عمومی و حفظ آرامش اولویت اول است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =