سرپرست فرمانداری لاهیجان با تاکید بر بررسی و رفع موانع و مشکلات کشاورزان افزود: ترویج جهاد کشاورزی می بایست به طور جد و با برگزاری جلسات به صورت هفتگی دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر جانبازی در جلسه کارگروه آب زراعی و شورای حفاظت منابع آب، اظهار داشت: امسال باید در استفاده از منابع آبی مدیریت و برنامه ریزی دقیق داشته باشیم و در تعامل با برنامه ریزی های مسئولین استانی قدم برداریم.

وی افزود: خوشبختانه برنامه ریزی ها و اقدامات خوبی برای سال زراعی آینده در شهرستان انجام شده است و امیدواریم که تنش آبی نداشته باشیم و با هماهنگی خوبی که بین دهیاران و شورا ها برقرار است حتما کاهش و یا رفع تنش های آبی را شاهد خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان با بیان اینکه تعدادی از چاه های شهرستان به کنتور های هوشمند مجهز شدند که می بایست با برنامه ریزی بیشتر تعداد این چاه ها را افزایش داد.

جانبازی خاطرنشان کرد: امسال سطح قابل توجهی را در قالب طرح تجهیز و نوسازی داریم که بسیار مهم بوده و مشارکت همه دستگاه های مرتبط را در این خصوص می طلبد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان تصریح کرد: ایستگاه های پمپاژ آب در شهرستان می بایست به صورت مداوم بازدید و بررسی شوند، اگز نیاز به لایروبی انحار و بازسازی نیز می باشد باید برنامه ریزی شود اما آنچه که بیش از همه مهم است فرهنگ سازی و آموزش استفاده بهینه از آب است.

وی در پایان سخنانش با تاکید بر بررسی و رفع موانع و مشکلات کشاورزان افزود: ترویج جهاد کشاورزی می بایست به طور جد و با برگزاری جلسات به صورت هفتگی دنبال شود.

در این جلسه همچنین معاون عمرانی فرماندار و تعدادی از اعضای حاضر نیز در خصوص رفع موانع و مشکلات این حوزه و همچنین ترویج جهاد کشاورزی و فرهنگ سازی استفاده بهینه از آب مطالبی را بیان کردند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =