ادامه صدرنشینی تیم شهرداری در تور دوچرخه‌سواری سینکاراک اندونزی

مرحله ششم تور دوچرخه‌سواری سینکاراک اندونزی با درخشش سعید صفرزاده پیگیری شد.

به گزارش خبرآنلاین، تور دوچرخه‌سواری سینکاراک اندونزی امروز با برگزاری مرحله ششم پیگیری شد و رکابزنان مسیر ۱۴۵/۷ کیلومتری کوتا پاریامان به سمت پاسامان بارات را رکاب زدند و در نهایت سعید صفرزاده از تیم شهرداری تبریز تا یک قدمی حضور در سکو پیش رفت اما در نهایت به مقام چهارمی بسنده کرد.

"روستوم لیم" از تیم سون - الون رودبایک فیلیپین و "توراکیت بونراتاناتاناکورن" از تیم کنتنتیال تایلند با زمانی مشابه به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

از تیم شهرداری تبریز نیز پس از سعید صفرزاده که با ایستادن در رده چهارم بهترین عنوان را کسب کرد، محمد اسماعیل چایچی شانزدهم، خلیل خورشیدی سی و یکم و میرصمد پورسیدی پنجاه و هفتم شدند.

با انجام مرحله ششم، در رده‌بندی کلی تور هیچ تغییری در جایگاه نفرات و تیم‌های بوجود نیامد و دنیل وایتهوس از تیم سی سی ان لائوس در رده‌بندی امتیازی، رابرت مولر آلمانی در بخش امتیازی و خلیل خورشیدی در مجموع کوهستان صدرنشینی خود را حفظ کردند.

در رده‌بندی تیمی مسابقات نیز تیم شهرداری تبریز با زمان ۶۲ ساعت و ۱۸ دقیقه و ۲۳ ثانیه جایگاه نخست را همچنان در اختیار دارد و تیم‌های کا اف سی اندونزی و سی سی ان لائوس دوم و سوم هستند.

لازم به ذکر است مرحله هفتم از این تور فردا جمعه در بین شهرهای پاریامان به پاسامان بارات به مسافت ۱۵۷ کیلومتر برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =