«خبرجنوب» نوشت: سه مرد تبر به دست که جنایتی هولناک را چندی قبل در یکی از خیابانهای شیراز رقم زده بودند، محارب شناخته شدند.

اين جنايت مردادماه سال جاری در محدوده بولوار اميركبير شيراز رخ داد. زوج جواني سوار بر خودرويشان در حال عبور از يكي از خيابانهاي منطقه بودند كه ناگهان يك دستگاه پژو پرشياي سفيد رنگ با خودروي آنها تصادف كرد.
مرد جوان از ماشين پياده شد كه خسارت و علت تصادف را بررسي كند اما در همين هنگام سرنشينان پرشيا به سمت او حمله كردند و با تبر و چاقویی که در دست داشتند ضربهاي به مرد جوان زدند. مهاجمان همچنين جوان ديگري را كه همراه اين زوج بود مجروح كردند و پس از آن سوار بر خودروي خود از محل گريختند..
طولي نكشيد كه مرد جوان مقابل چشمان همسر باردارش بر اثر شدت خونريزي جان باخت و وقتي مأموران پليس به محل حادثه رسيدند، اثري از مهاجمان نبود. همسر مقتول به همراه جوان ديگري كه در اين حادثه مجروح شده بود به بيمارستان منتقل شدند.
از همان زمان تحقيقات گسترده براي شناسايي و دستگيري مهاجمان آغاز شد. اين در حالي بود كه انتشار فيلم لحظه جنايت در شبكههاي اجتماعي، وحشت به جان مردم منطقه انداخته و باعث جريحهدار شدن احساسات شهروندان شد.
تيمهاي جنايي به جستوجو براي يافتن ردي از عاملان جنايت پرداختند و خيلي زود موفق شدند هويت آنها را شناسايي كنند.
در ادامه مشخص شد كه متهمان قصد دارند هر طوري شده از كشور فرار كنند اما پيش از اينكه موفق به اجراي نقشه خود شوند با همکاری اطلاعات سپاه فجر استان و پلیس يكي از آنها در شهرستان ابركوه و دیگری در خرم آباد دستگیر شدند.
پس از آن تحقیقات برای دستگیری متهم دیگر که در فیلم منتشر شده بینی اش عملی و با تبر از محل گریخته بود نیز آغاز شد و در نهایت ماموران سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس توانستند این متهم را نیز در باغی اطراف شیراز دستگیر کنند.
این پرونده با حساسیت ویژه ای و به صورت فوق العاده در دادسرای جنایی شیراز رسیدگی شد.
پس از طی شدن مراحل لازم و اعتراف این سه شرور به جنایت این سه متهم مفسد فی الارض شناخته شده و پرونده آنها به اتهام محاربه به دادگاه انقلاب شیراز
ارسال شد.
همچنین پرونده آنها نیز به اتهام قتل با صدرو کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال شد.

۴۷۴۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    65 2
    اميدوارم صدور و اجراي حكم هم با سرعت انجام شود . به اميد روزي كه ايران عزيز از وجود اين حيوانات پاك شود.
    • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
      25 3
      کشتن سریع این جنایتکاران در ملاعام هیچ دردی را دوا نمیکند . سابقه داران جنایتکار را باید در زندان و جلوی محکومین شرارتی که به زودی به قید وثیقه یا اتمام حبس آزاد و یا مرخصی میروند به نحو فجیعی ذره ذره کشت . اونجوری سابقه داری که آزاد میشه حساب کار میاد دستش که دفعه بعد اینجوری نیست صندلی رو از زیر پاش بکشن گردنش بشکنه درجا بدون درد و رنجی بمیره .
  • بی نام A1 ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    40 3
    در بیشتر کشورهای دنیا مجرمان هستند که مرتکب خلاف میشن اما در ایران حتی کسی که در یک روز عادی برای تفریح یا خرید یا انجام کار اداری از خانه خارج میشود میتواند مرتکب قتل شود.
    • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
      18 2
      یکیی شون را میدونم سابقه دار بوده در مورد یکی دیگر شک دارم این ها دفعه قبل بعد از مدتی زندان و یک ریشه یابی ازاد شدند
  • بدون نام ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    41 3
    باید این اشغالهارو مثل سگ از دار اویزون کرد
  • امين A1 ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    32 2
    دست خوش ، اي ول دادگستري ، اينها حيوون و وحشي هستن ، ممنون از قوه قضاييه
  • طرفدار قانون IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    36 2
    درود بر قاضی که حکم اعدام صادر کرده باید همچنین جانوران وحشی اعدام شوند تا درس عبرتی برای متوحشان دیگر شود
  • بی نام A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    37 2
    این حیوونای کثیف رو سریعا اعدام کنید امیدوارم فقط کمپین بخشش برای این حیوونای قسی القلب راه نندازن
  • بی نام IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    23 2
    چسب دماغشو بگید بکنه دبگهشرور دماغ عملی
  • وحید زنجان اوغلی A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    38 1
    واقعا وحشتناک و غير قابل باور بود صحنه اين جنايت,کمتر از اعدام به اين سه نفر بيرحم ظلم به مردم است,ريشه يابي واسه کسي که با تبر ميزنه هيچ فايده اي نداره,ادمي که با تبر داره تو شهر ميگرده نيازي به رحم نداره
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    19 0
    بايد اعدام بشن تا درس عبرت باشند براي بقيه كه سريع با چاقو تبر به مردم حمله نكنند.
  • محمد A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    28 0
    انقدر جنایتشون وحشیانه بوده که همه متفق القول خواستار اعدام این وحشی ها هستند تصور اینکه با خانواده بیرون باشی و چند نفر با تبر بهت حمله کنند خیلی ترسناکه
  • الکس A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    19 0
    ببینید وحشیگری در مملکت ما به کجا رسیده
  • علی A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 31
    با سلام.بابت قتلی که انجام شده باید دید ضربه منجربه فوت یکی بوده یامجموع ضربات وقاتل یک نفریابیش یک نفرمشخص میشه که محکوم به قصاص نفس میشوندودرمورد مفسد فی الارض به نظرمیرسه یک منازعه منجربه فوت بوده وجنایت بطورگسترده نبوده وقصد ناامنی واخلال درنظم جامعه نبوده ومحکوم به اعدام به اتهام مفسد فی الارض شناخته نشن وفقط محکوم به حبس بشن.ماده 270 قانون مجازات نود ودو مفسدفی الارض وماده 290 انواع قتل عمدی بیان شده است.