سرپرست معاونت صنایع دستی: ۲۵ درصد فروشندگان برتر نمایشگاه ملی صنایع دستی از استان مرکزی بوده اند

سید محمد حسینی افزود: همین پتانسیل در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه سراسری صنایع دستی شکوفا شد و استان مرکزی توانست مقام نخست این دوره را دریافت کند چرا که از 8 فروشنده برتر این نمایشگاه، دو فروشنده از این استان بودند. این مسئله حاکی از بازار مطلوب فروش، احترام به خواست مشتریان، بازاریاب، تبلیغات و کیفیت مطلوب صنایع دستی هنرمندان استان است. توسعه این بازار فروش و این رویکرد قطعا بهترین نمود برنامه ریزی بر محور اقتصاد مقاومتی است.
سرپرست معاونت صنایع دستی نیز در ادامه گفت: 25 درصد فروشندگان برتر این دوره نمایشگاه ملی صنایع دستی از استان مرکزی هستند که این مسئله به علت سیاست های حمایتی و برنامه ریزی اداره کل بوده چرا که به غیر از حمایت های فردی از هنرمندان، بازارچه های صنایع دستی در استان راه اندازی شده اند که به بازار فروش و در نتیجه کیفیت کار این هنرمندان افزوده است.
قاسم کاظمی افزود: در حال حاضر آمار بیشترین بازارچه دائمی صنایع دستی در کشور متعلق به استان مرکزی است و در شهرهای اراک، دلیجان و ساوه این بازارچه ها در حال فعالیت بوده و بازارچه های شهرستان های خمین، قورچی باشی، شازند و آشتیان نیز آماده بهره برداری هستند.
او اظهار داشت: خانم راحله شهسواری در حوزه صنایع فلزی و میناکاری و آقای سید مهدی مشهدی در حوزه چوب موفق به کسب لوح از طرف رئیس سازمان جناب آقای دکتر مونسان شده و به عنوان فروشندگان برتر بیست و هشتمین دوره نمایشگاه سراسری صنایع دستی معرفی شدند.
این نمایشگاه از تاریخ اول تا هفتم شهریور ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =