هفت مدرسه در پاوه برای اسکان فرهگیان در نظر گرفته شده است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت: 7 مدرسه در قالب 35 کلاس درس از 28 اسفندماه 95 لغایت 15 فرودین 96 برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مختار برزگرفرد در گفتگو با میلاد یوسفی افزود: آموزش و پرورش پاوه با درنظر گرفتن هفت مدرسه در قالب 35 کلاس درس برای خدمت رسانی مناسب به همکاران فرهنگی و مسافران در ایام تعطیلات نوروز 96 آمادگی کامل دارد.

وی با بیان اینکه مدارس پاوه با توجه به امکانات به دو دسته درجه یک و دو تقسیم می شوند اظهار کرد: اولویت اسکان در مدارس با فرهنگیان است و در صورت لزوم دیگر مسافران نوروزی هم اسکان داده می شوند.

برزگرفرد ستاد مرکزی اسکان مهمانان نوروزی را کمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه معرفی کرد و افزود: مدارس حضرت خدیجه، شهید باهنر، شهدای هشتم آبان، نمونه دولتی اورامان، معلم، طلوع و هنرستان استقلال آمادگی لازم را جهت اسکان مهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور دارند.

وی برگزاری جلسات هماهنگی با حضور روسا و نمایندگانی از نهادها و ادارات کمیته امداد، شهرداری و شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی، سپاه، هلال احمر و فوریت های پزشکی را در راستای خدمت رسانی مطلوب به مهمانان نوروزی را بخشی از فعالیت های مدیریت در تمیهد مقدمات خدمت رسانی مطلوب به مهمانان نوروزی عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و 253 نفر از فرهنگیان در ستاد اسکان شهرستان پذیرش شده اند ابراز امیدواری کرد که در نوروز 96 نیز پذیرای مهمانانی از اقصی نقاط کشور به شهرستان مینو نشان پاوه باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =