عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خوشبختانه محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،غلام محمد زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه شریعتمداری با حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت اهدافی کلان در راستای رشد و توسعه صنعتی و تجاری کشور و به‌خصوص مناطق کمتر توسعه‌یافته‌ای همچون کهگیلویه و بویراحمد دارد افزود: انتخاب کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج به‌عنوان نخستین مقصد سفرهای استانی وزیر صنعت، معدن و تجارت نشان از دغدغه ایشان و نویدبخش خبرهای خوب برای شکوفایی و تحولی عظیم در صنعت استان خواهد بود.

وی گفت: شعار هفته دولت امسال تدبیر و امید برای تولید و اشتغال نام‌گذاری شده است که این خود گویای اهمیت زیاد بخش صنعت، معدن و تجارت و نقش‌آفرینی آن به‌عنوان عامل اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

زارعی بابیان اینکه طی چند سال گذشته بخش عمده‌ای از واحدهای صنعتی راکد و نیمه ‌فعال استان کهگیلویه و بویراحمد احیاشده و به چرخه تولید برگشته است اظهار کرد: باوجود پیگیری‌های مستمر و شبانه‌روزی و حمایت تمام‌قد دولت یازدهم، این واحدهای راکد به چرخه تولید بازگشتند که امیدواریم این مهم در دولت دوازدهم تداوم بیشتری داشته باشد و سبب رونق اقتصادی و افزایش تولید استان شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اظهار داشت: در راستای ریشه‌کن کردن معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان متخصص و تحصیل‌کرده استان و به‌صورت ویژه شهرستان‌های بویراحمد و دنا حمایت از سرمایه‌گذاران، رونق اشتغال و توسعه در مناطق مختلف استان را با جدیت دنبال خواهم کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دیدار با حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان، بازدید از چندین طرح صنعتی و تولیدی ازجمله سینره و زردبند یاسوج و افتتاح روغن‌کشی گچساران، شرکت در نشست در شورای اداری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و دیدار با فعالین اقتصادی استان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر دوروزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا پنج‌شنبه وارد کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =