فردوسی‌پور در برنامه‌ای که حتی نمی‌دانست مدیرعامل استقلال سرانجام به استودیو می‌رسد یا نه، پرسش‌های مردم را از مسئولان باشگاه مطرح کرد. شما می‌فرمایید او چه باید می‌کرد؟ می‌نشست و برای مسئولان استقلال بابت این شاهکارها کف می‌زد؟

چند سالي است مد شده بزرگترهاي فوتبال ايران مثل علي پروين و چند نفر ديگر براي برنامه‌هاي تلويزيوني يا حتي روزنامه‌هاي ورزشي از سر دلسوزي خط و ربط‌هايي را تعريف مي‌كنند.

مثلاً در ماجراي اخير تيم استقلال وقتي بحث‌ها در برنامه 90 گل انداخت، پروين در روز تولدش گفت فردوسي‌پور چرا همه اعضاي استقلال را مقابل هم قرار داد؟ او چند سالي از اين كارها نمي‌كرد.

معناي حرف پروين را نمي‌فهميم؟ او در هفتاد و يك سالگي بايد با منطق و استدلال محكم‌تري صحبت كند.

 تلويزيون بي‌گمان براي چهره‌هايي مانند عادل فردسي‌پور سرمايه‌گذاري كرده است.این تلوییون منهای تمام مجریانی که مقابل دوربین انگار عصا قورت داده اند و مدام با این و ا« تعارف می کنند یا بحث های سخیف هواداری از یک تیم خاص را به بهانه راحت بودن مقابل دوربین راه می اندازند به یک عادل فردوسی پور هم نیاز دارد.

قرار نيست هر برنامه يا هر روزنامه‌اي به جايگاهي براي تعريف و تمجيد تبديل شود. آيا پروين كه مي‌دانيم يك «سريال‌بين» قديمي است، از سريال‌هايي كه هيچ هيجاني ندارند استقبال مي‌كند؟

فردوسي‌پور در برنامه‌اي كه حتي نمي‌دانست مديرعامل استقلال سرانجام به استوديو مي‌رسد يا نه، پرسش‌هاي مردم را از مسئولان باشگاه مطرح كرد. شما مي‌فرماييد او چه بايد مي‌كرد؟ مي‌نشست و براي مسئولان استقلال بابت اين شاهكارها كف مي‌زد؟

مردم از استقلال و اتفاقات رخ داده در باشگاه، نتايجي كه رقم خورده و شرايط تيم در جدول سؤال دارند. اين استقلال را كسي نمي‌پسندد آقاي پروين. شما هم به عنوان رقيب ديرينه استقلال چنين حريفي را قبول نداريد.

عادل فردوسي‌پور وظيفه ندارد لي‌لي به لالاي مديرعامل باشگاه بگذارد و فرش قرمز زير پاي سرمربي تيم پهن كند.

وقتي عضو هيئت‌مديره باشگاه احساس مي‌كند مطلبي به ناحق مطرح شده، طبعاً روي خط مي‌‌آيد و از حقايق پرده برمي‌دارد.

شما مي‌گوييد ما با دروغ‌ها زندگي كنيم و فوتبال را به مردم جور ديگري نمايش بدهيم؟ يك عمر در اين فوتبال با دروغ و توهم زندگي كرديم‌‌؛ بس نبود آقاي پروين؟

قهرمانان خيالي و پوشالي دوره‌شان تمام شده. اين كه عادل فردوسي‌پور است اما ما مي‌گوييم حتي اگر هر مجري ديگری هم باشد، نبايد تلويزيون را تبديل به سؤالات سرخوشانه از ديگران كند. اينجا ديگر جاي تعارفات مرسوم نيست آقاي پروين.

چه استقلال باشد چه پرسپوليس و تيم ملي، بايد حرف حق را زد. دوره پنهان‌كاري‌ها گذشته‌‌؛ در عصر انفجار رسانه ها كه مثل بمب‌هاي ساعتي عمل مي‌كنند، ديگر نمي‌شود هر دروغي را به مردم حقنه كرد. 

*این یادداشت در صفحه دو روزنامه خبر ورزشی در تاریخ 31 شهریور منتشر شده است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =