فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه برخی از شهرک های ساحلی بابلسر فاقد مسجد هستند، گفت: چرا نباید در یک شهرک با آن جمعیت و سکته یک مسجد جهت انجام فرایض دینی باشد آیا آنجا محرم، صفر و ماه رمضان تحریم است.

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ سیدموسی حسین نژاد در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات سپاه بابلسر برگزار شد ،اظهار کرد: خبرنگاران چشم تیزبین و گوش شنوای مردم هستند،دانستن حق مردم است و نباید مسئولان ضعف های خود را برای ماندگاری در پست ها پنهان کنند تا مردم با مشکلات مواجه شوند.

وی افزود: ممکن است مشکلاتی در سطح شهرستان وجود داشته باشد که از چشم مسئولان دور مانده است و در این امر خبرنگاران می توانند به مثابه چشم مسئولان این مشکلات را شناسایی و در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی و عمرانی و نیز رفع مشکلات مردم شهرستان گام بردارند.
فرمانده سپاه بابلسر با تاکید بر انتقاد سازنده خبرنگاران از مسئولان عنوان کرد: در واقع انتقاد سازنده، می تواند موجب پویایی و حرکت رو به جلوی ادارات و سازمانها شود.
حسین نژاد با اشاره به اینکه خبرنگاران انتقاد سازنده داشته باشند،گفت: اطلاع رسانی به موقع مشکلات و طرح انتقاد سازنده توسط خبرنگاران زمینه ساز گره گشایی از این مسائل است و موجب ارتقای سطح شهرستان می شود و مسئولان نیز باید در مقابل نقدهای منصفانه، قدرت انتقاد پذیری بالا و سعه صدر داشته باشند.
وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان دارای روحیه جهادی و در جهت رفع مشکلات مردم هستند،گفت: در حوزه خبری باید شهرستان شاهد یک وفاق وهمدلی بین خبرنگاران باشد تا ما شاهد رشد یکنواخت شهرستان ر هر سه بخش باشیم .
فرمانده سپاه بابلسر با انتقاد به اینکه چرا برخی از شهرک های ساحلی بابلسر فاقد مسجد می باشد،اظهار کرد: چرا نباید در یک شهرکی در بابلسر با آن جمعیت و سکنه بالا یک مسجد جهت انجام فرائض دینی و یا یک سالن ورزشی باشد،آیا انجا محرم،صفر وماه رمضان تحریم است ،رساندن این موضوعات به گوش مسئولان وظیفه و رسالت کیست؟
وی در ادامه با انتقاد از بحث سگ گردانی در سطح شهرستان بابلسر خاطرنشان کرد: بحث سگ گردانی در سطح شهرستان دانشگاهی ،علمی که میزبان ۵۵۲ شهید والا مقام و دارای ۸ بقاع متبرکه است در شان مردم بابلسر نبوده و باید نسبت به این موضوع رسیدگی جدی شود.
وی تصریح کرد: برخی از مسافران شهرستان بابلسر را با حیاط خلوت خود اشتباه گرفتند ،آیا این افراد در شهر خود نیز این اعمال را انجام می دهند ؟
حسین نژاد در پایان گفت: اصحاب رسانه به شدت از حاشیه ها بپرهیزند و با سلاح انتقاد سازنده همواره کمک کار مسئولان خدوم شهرستان جهت بالابردن سطح راندمان و خدمات دهی به همشهریان باشند.
در ادامه مسئول بسیج رسانه شهرستان بابلسر نیز اظهار کرد: بسیج رسانه از بدو تاسیس تا کنون اقدامات خوب و گام های موثری در جهت جذب،شناسایی و به کارگیری نیروهای مستعد رسانه برداشته است.
هومن رمضانیان با اشاره به تشکیل بانک اطلاعاتی اصحاب رسانه شهرستان عنوان کرد: کانون بسیج رسانه شهرستان بابلسر افتخار دارد که نسبت به 40 عضو از اصحاب رسانه که خبرنگار یا مستعد کار خبری هستند را در این کانون جذب کند.
وی برقراری ارتباط با ادارات سطح شهرستان را از دیگر اقدامات این کانون برشمرد و افزود: هدف ما بهبود وضعیت معیشتی خبرنگاران است.
مسئول کانون بسیج رسانه بابلسر با اشاره به سیاست و برنامه های این کانون در سطح شهرستان عنوان کرد: 250 برنامه در سال جاری برای سطح شهرستان از سوی کانون بسیج رسانه تعریف شد.
وی کسب رتبه دوم کانون بسیج رسانه شهرستان بابلسر در سال گذشته را از دیگر افتخارات بسیج رسانه این شهرستان دانست و گفت: تمام تلاش ما تا پایان سال کسب رتبه نخست در این حوزه است.
رمضانیان تعریف برنامه از سوی معاونت های بسیج رسانه شهرستان،آسیب شناسی و احصاء مشکلات شهرستان و توجه به بحث عفاف حجاب را از جمله اقدامات دیگر کانون بسیج رسانه شهرستان بابلسر دانست.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =