ایلنا نوشت: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی درباره درگیری میان والدین یک دانش‌آموز دختر با مسئولان مدرسه‌‌ای در ارومیه توضیحاتی ارائه داد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ارتباط با اخبار منتشر شده درباره درگیری والدین با مسوولان مدرسه‌ای در ارومیه که به دلیل آزار و اذیت دختری توسط سرایدار مدرسه‌ای دخترانه رخ داده است، گفت: هم‌اکنون بنده و فرماندار ارومیه در منطقه حضور داریم؛ این مساله مطرح شده که البته هنوز دقیقا مشخص نیست. اهالی منطقه احساساتی شدند و خودشان وارد عمل شدند. خوشبختانه نیروی انتظامی در محل حضور دارد و در حال برقراری آرامش است.

وی افزود: هنگامی که آرامش به منطقه اسلام آباد بازگردد، به موضوع رسیدگی خواهیم کرد و قطعا با موضوع به شدت برخورد می‌کنیم؛ اما هنوز چیزی به اثبات نرسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: پرونده درگیری این خانواده با سرایدار در کلانتری تشکیل شده است. امیدواریم چیزی که دهن به دهن می چرخد، رخ نداده باشد.

صمدی؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در همین رابطه گفت: والدین شکایت کردند، اما پدر رضایت داده است، این در حالی است که جوان‌های فامیل به مدرسه آمده و شلوغ کردند؛ در حال حاضر پلیس ضد شورش به دلیل درگیری پیش آمده در اطراف مدرسه به منظور کنترل اوضاع حضور پیدا کرده‌است.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    2 0
    طرف به خاطر تهدید متهم و حفظ ابرو مجبور به رضایت شده این ادم اصلا نباید تو مدرسه بمونه چون برای بچه ها خطرناکه کاش حداقل به جنبه عمومی جرم رسیدگی بشه و طرف مدتی را بره زندان
    • من من A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
      1 0
      اینکه طرف نباید تو اون مدرسه بمونه و باید مجازات بشه بابت مزاحمت یه حرفه... ولی اینکه مدرسه بچه های مردم رو اتیش بزنی و خراب کنی یه چیز دیگس...
  • بی نام A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 0
    همش تکذیب میکنیدبغدش آرام آرام تایید ک صورت مسله پاک بشه..انحطاط اخلاقی تاکحاآهه؟؟؟؟