ایرانسل در راستای تسهیل امکانات ارتباطی زائران گردهمایی عظیم اربعین حسینی، ضمن کاهش نرخ رومینگ در کشور عراق با تعرفه‌های تخفیفی، پیشنهاد ویژه اینترنت رایگان روزانه را به مشترکان خود ارائه می‌دهد. زائران ایرانسلی می‌توانند حتی بدون نیاز به داشتن شارژ در حسابشان، از اینترنت رایگان روزانه ایرانسل بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیشنهاد ویژه اربعین، قابل استفاده برای تمامی مشترکان اعتباری و دائمی و شامل 10 مگابایت دیتای روزانه رایگان است که در سراسر کشور عراق و بدون الزام به حضور در نقطه‌ای خاص يا ثابت قابل استفاده است. مشترکان ایرانسل می‌توانند از این طریق، به راحتی و با استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند و مکالمه صوتی، گفت‌وگوی متنی و ارسال فایل انجام دهند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای فعال‌سازی این پیشنهاد ویژه، کد دستوری *111*8# را در ایران یا عراق شماره‌گیری کنند؛ فعال‌سازی پیشنهاد ویژه اربعین ایرانسل رایگان است و نیازی به داشتن شارژ در حساب ایرانسلی ندارد و استفاده از آن صرفا در کشور عراق تا 24 آبان 96 امکان‌پذیر است.

ایرانسل همچنین در روزهای فوق، تعرفه‌های تخفیفی رومینگ را به مشترکان خود ارائه داده است. بر این اساس، تعرفه مکالمه تا 60 درصد، تعرفه ارسال پیامک تا 70 درصد و تعرفه مصرف آزاد اینترنت تا 80 درصد کاهش یافته است. دریافت پیامک نیز همچون همیشه رایگان محاسبه می‌شود. روشن کردن گوشی و فعال‌سازی رومینگ در کشور عراق نیز هیچ هزینه‌ای برای مشترکان ایرانسل ندارد. علاوه بر این، ایرانسل این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده است تا با شماره‌گیری کد *111*3*2# و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، بسته‌های هفتگی ویژه اینترنت رومینگ را که با تخفیف تا 95 درصدی ارائه شده است، فعال کنند.

ایرانسل به مشترکان خود توصیه می‌کند تا قبل از خروج از کشور، حتما امکان رومینگ سیمکارت خود را با شماره‌گیری کد دستوری *111*1# فعال کنند و در طول اقامت خود در عراق، از شبکه رومینگ دو اپراتور زین (Zain) و آسیاسل (Asiacell) استفاده کنند. همچنین مشترکان ایرانسل لازم است تا ضمن همراه داشتن گوشی هوشمند، ابتدا دیتا (Data) و سپس رومینگ دیتا (Data Roaming) را در تنظیمات گوشی خود فعال کنند. به علاوه، با توجه اینکه اپراتورهای فعال در کشور عراق از فناوری شبکه نسل دوم و سوم تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند، لازم است تا کاربران، تنظیمات گوشی خود را بر روی (WCDMA / GSM Auto) تنظیم کنند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با تهیه کارت شارژ در ایران و شارژ سیم‌کارت قبل از خروج از کشور و یا با همراه داشتن کارت شارژ برای شارژ سیم‌کارت در عراق با شماره‌گیری کد *141*PIN# (PIN همان عدد 16 رقمی رو کارت شارژ است) از داشتن اعتبار در حساب ایرانسلی خود اطمینان حاصل کنند. همچنین شارژ سیم‌کارت از طریق کارت بانکی با شماره‌گیری #7* و یا سایر کدهای دستوری بانکی و همراه داشتن رمز دوم کارت بانکی نیز امکان‌پذیر است.

نمایندگان ایرانسل در نقاط مرزی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی و نیز در شهرهای مقدس نجف اشرف (مقبره الحکیم - صحن حضرت زهرا س)، کربلای معلی، (میدان سید جوده در ورودی کربلا، میدان شهدا، خیابان شهدا و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران) همچنین در جاده نجف به کربلا در عمودهای 2، 202، 403، 780 و1120 آماده پاسخگویی و حل مشکلات زائران اربعین حسینی هستند. همچنین امکان طرح مشکلات از طریق تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل با شماره 00989377110000 امکان‌پذیر است.

مشترکان ایرانسل همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming مراجعه کنند. 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723971

برچسب‌ها