۰ نفر
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۴

آخرین وضعیت پروژه های عمرانی سطح شهر و میزان تحقق بودجه سال جاری در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل عصر دیروز در عمارت شهرداری اردبیل بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شهردار اردبیل در این جلسه با بیان اینکه امسال پروژه های متعدد و گسترده ای در سطح شهر انجام شده است گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با بررسی آخرین وضعیت پروژه های انجام شده در سطح شهر در سال جاری اظهار رضایت کرده و بر توسعه بیش از پیش خدمات شهری،توسعه خدمات عمرانی تاکید نمودند.

لطف اللهیان افزود: امسال در تمام زمینه ها اقدامات خوبی انجام گرفت و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته و با اهتمام جدی اعضای شورا و شهرداری اردبیل بتوانیم همچون سال جاری برنامه دقیقی برای چگونگی انجام هرچه بهتر و سریعتر این پروژه ها در سال آتی داشته باشیم.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه مسئله اصلی شهر و شهرداری مسئله بودجه است عنوان کرد:نه تنها شهرداری اردبیل بلکه تمام شهرداری های کشور با بحران مالی مواجه هستند.

پوستی گفت: در همین راستا مقرر شد تا در هفته آینده اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل راه کارهای عملی در خصوص مسئله بودجه ارائه نمایند تا پس از بررسی به یک جمع بندی کلی جهت ارائه برسیم.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =