برنامه‌های فرهنگی شهرداری اردبیل به صورت تخصصی اجرا می‌شود

شهردار اردبیل گفت: برنامه‌های فرهنگی شهرداری اردبیل به صورت تخصصی اجرا می‌شود تا بتوانیم شاهد تاثیرات مثبت این برنامه‌ها در منطقه باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی مجموعه شهرداری اردبیل به صورت تخصصی اجرا می‌شود تا بتوانیم شاهد تاثیرات مثبت این برنامه‌ها باشیم که در این زمینه نقش صدا و سیما بسیار خطیر است.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز اردبیل نقش اساسی در معرفی قابلیت ها و ظرفیت های اردبیل دارد، افزود: در این زمینه تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و انتظار می‌رود با تعامل همه‌جانبه شاهد معرفی بیشتر ظرفیت های گردشگری و فرهنگی شهر اردبیل از طریق صدا و سیما باشیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: شهرداری اردبیل از نقد منصفانه استقبال می‌کند و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم مطالبات مردم اردبیل در بخش های مختلف را برطرف کند.

لطف‌اللهیان بیان کرد: در حال‌حاضر محدوده شهر اردبیل 6 هزار و 200 هکتار بوده است که مهم ترین اولویت ما این است تا بتوانیم برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در تمامی مناطق اردبیل را ارتقا بخشیم که با برنامه‌ریزی مناسب شورای شهر و شهرداری و تعامل همه‌جانبه به این هدف دست می‌یابیم.

لطف‌اللهیان گفت: صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز با تولید برنامه‌ها مختلف در حوزه فرهنگی و گردشگری می‌تواند تاثیر به سزایی در پیشرفت و توسعه شهر اردبیل داشته باشد که با نیروهای تخصصی که در حوزه مدیریت صدا و سیمای اردبیل وجود دارد در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

در پایان این دیدار رئیس شورای شهر اردبیل و برخی از اعضای شورا خواستار پخش جلسات مهم و تاثیرگذار شورای شهر از طریق صدا و سیمای اردبیل شده و اظهار داشتند: انتظار می‌رود صدا و سیمای اردبیل نسبت به پوشش خبری برنامه‌های شورای شهر اردبیل اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا مردم از عملکرد شورای شهر اردبیل به طور کامل مطلع شوند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =