در روز پنجشنبه 21 دی، پربازدیدترین خبر به خاطره ای جنجالی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره عبور از بحران تخم‌مرغ و شوخی مهران مدیری با دخترانی که با گریم به ورزشگاه می‌روند هم بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، پربازدیدترین خبر به خاطره‌ای از آیت‌الله هاشمی اختصاص داشت که جنجال آفریدتوضیحاتی درباره جلسه انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر هم با بازدید زیادی همراه شد. کنایه علی مطهری به قالیباف و رئیسی هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس اقتصاد، 10 خودرویی که قیمت شان زیر 10 میلیون تومان است پربازدیدترین خبر بود. خبری هم درباره بهترین گزینه سرمایه گذاری با استقبال کاربران همراه شد. دیگر خبر پربازدید این سرویس هم به عملیات عبور از بحران تخم مرغ اختصاص داشت.

در سرویس فرهنگ، فیلم 27 ساله تام کروز و نیکول کیدمن روی آنتن پربازدیدترین خبر بود. حضور ستاره زن نه چندان دور تلویزیون در برنامه امشب «دورهمی» هم با بازدید زیادی همراه شد. شوخی مهران مدیری با دخترانی که با گریم به ورزشگاه می‌روند هم دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس جامعه، مقایسه درآمد پزشکان عمومی ایران با 42 کشور دنیا پربازدیدترین خبر بود. خبری درباره درمانگاه‌هایی که به زنان مانتویی خدمات نمی‌دهند هم بازدید زیادی داشت. خبری هم درباره تعداد کارمندان شهرداری تهران هم نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، توئیت مهم محمدجواد ظریف پس از دیدار با همتای روس خود پربازدیدترین خبر بود. پیش بینی آسوشیتدپرس از آینده برجام توسط ترامپ هم دیگر خبری بود که در این سرویس بازدید زیادی داشت. خریداری گنبد آهنین از تل‌آویو از سوی عربستان هم با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، بهم ریختگی طارمی از نظر روحی هم پربازدیدترین خبر بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =