در روز شنبه 23 دی، پربازدیدترین اخبار به کمک رسانی ارتش به ملوانان گیر افتاده در نفت‌کش ایرانی اختصاص داشت. خبری هم درباره خشک شدن باغ برره با بازدید زیادی همراه شد.

در سرویس سیاست، کمک‌رسانی ارتش به ملوانان گیر افتاده در نفت‌کش آتش گرفته پربازدیدترین خبر بود. ماجرای کشف رادیو اکتیو موجود در خون هاشمی و خانواده‌اش هم بازدید زیادی داشت.

روایت وزیر برکنار شده احمد‌ی‌نژاد از سجده‌های شکرش دیگر خبری بود که نظر کاربران زیادی را جلب کرد.

در سرویس اقتصاد، میزان سهم هر ایرانی از پول نفت پربازدیدترین خبر بود. سه خودروی جدیدی که وارد ایران می‌شوند دیگر خبری بود که با استقبال کاربران همراه شد. خبری خوش برای جاماندگان سهام عدالت هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ، حجاب مشکل ساز نوازنده زن در تهران پربازدیدترین خبر بود. رازی از اصغر فرهادی که پس از سال ها فاش شد هم دیگر خبر پربازدید این سرویس به شمار می آمد. حذف «الله» از پرچم ایران در یک سریال ایرانی هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، خشک شدن باغ برره و ساختن برج به جای آن پربازدید بود. پاسخ وزیر آموزش و پرورش به رییس سازمان بسیج مستضعفین هم بازدید زیادی داشت. اپلیکیشن ایرانی که ورودی اش یک میلیون تومان است هم نظر کاربران را جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، تهدید و تحریم‌های رییس جمهور آمریکا درباره برجام پربازدیدترین خبر بود. اظهارنظر یک کارشناس درباره تصمیم ترامپ برای قدس هم دیگر پربازدید این سرویس به شمار می آمد. واکنش ظریف به اظهارات ترامپ هم با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، وقتی سرمربی خواب است، ستاره‌اش را می‌برند پربازدیدترین خبر بود. 

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =