در روز یکشنبه ۲۴ دی، پربازدیدترین اخبار به حادثه نفتکش ایرانی و درگذشت تمامی دریانوردان آن اختصاص داشت.

در سرویس سیاست، سخنان حسن روحانی در نهمین جشنواره بین‌المللی فارابی با عنوان هر کسی می‌آید خیابان، خس‌وخاشاک یا آشغال است؟ پربازدیدترین خبر بود.

کدام یک از وزرای احمدی نژاد همچنان به او وفادار است؟ دیگر خبر پربازدید این سرویس به شمار می‌آمد. انتقاد صریح سیدمهدی طباطبایی از روحانیون حامی احمدی نژاد هم نظر کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس اقتصاد، تصویری هولناک از آخرین وضعیت نفتکش «سانچی» پربازدیدترین خبر بود. تایید جان باختن تمامی خدمه این نفتکش ایرانی هم بازدید زیادی داشت. گزارشی هم از قیمت آپارتمان های 60، 70 متری در تهران دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ، پربازدیدترین خبر به واکنش هنرمندان به درگذشت دریانوردان «سانچی» اختصاص داشت. واکنشی هم به توهین تازه ترامپ به مهاجران، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. گلایه یک بازیگر زن از وضعیت امروز سینما هم بازدید زیادی به همراه داشت.

در سرویس جامعه، خبری درباره خطر ماشین های ظرفشویی برای سلامتی پربازدید بود. سوال پژمانفر از وزیر بهداشت برای رعایت نشدن موازین شرعی در بیمارستان ها نیز بازدید زیادی داشت. افشاگری شهردار تهران از قراردادهای میلیاردی این سازمان هم با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس بین‌الملل، واکنش چین به شروط غیرموجه ترامپ در قبال برجام پربازدیدترین خبر بود. نوشته موگرینی درباره سرنوشت برجام پس از تهدیدات ترامپ بازدید زیادی داشت. وزیر سابق فرانسوی ترامپ را «رئیس‌جمهور کثافت» خواند هم نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، پربازدیدترین خبر متلک تصویری یک روزنامه به صداوسیما بابت نفتکش ایرانی بود. 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =