در روز دوشنبه 25 دی، پربازدیدترین اخبار به حواشی حادثه نفتکش ایرانی «سانچی» و اظهارنظرهایی از سوی مسئولان اختصاص داشت.

در سرویس سیاست، ماجرای خواب وحشتناکی که آیت الله هاشمی دید پربازدیدترین خبر بود. توضیحات آیت الله شاهرودی درباره سفرش به آلمان هم بازدید زیادی داشت. ناگفته‌های فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره اعزام کلاه سبزها برای کمک به سانچی هم نظر کاربران را جلب کرد.

در سرویس اقتصاد، تنها اثر باقی‌مانده از نفتکش ایرانی را ببینید پربازدیدترین خبر بود. تصویری هم از کشتی چینی که نفتکش ایرانی را غرق کرد بازدید مخاطبان را به همراه داشت. حذف یارانه بگیران در دو مرحله هم دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ، پشت پرده سیاه شبکه ماهواره‌ای جم پربازدیدترین خبر بود. اعتراض تند بازیگر «لیسانسه‌ها» به پخش این سریال بعد از حادثه سانچی هم با استقبال کاربران همراه شد. بازیگران زنی که بیشترین سیمرغ را دریافت کرده‌اند هم با بازدید زیادی همراه شد.

در سرویس جامعه، پاسخ چمران به جای قالیباف به افشاگری نجفی پربازدید بود. خبری هم با عنوان ریشه اعتراضات در دوره‌های قبل هم بازدید زیادی داشت. بحران زیست محیطی در پی غرق شدن نفتکش ایرانی در آب‌های چین هم نظر کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، سخنان یک کارشناس بین الملل درباره اظهارات ترامپ با عنوان ترامپ این بار بلوف می‌زند پربازدیدترین خبر بود. افشاگری داوود اوغلو علیه اردوغان درباره سرنگونی سوخو 24 روسیه دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. چگونگی عملکرد چین در قبال سانچی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، نمای متفاوت از نفتکش سانچی پربازدیدترین خبر بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =