در روز سه‌شنبه 26 دی، مهم‌ترین اخبار به سخنان رییس جمهور اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره حادثه کشتی سانچی دیگر پربازدیدهای امروز بودند.

در سرویس سیاست، واکنش کیهان به سخنان رییس جمهور پربازدیدترین خبر بود. ناگفته‌های بهزاد نبوی از آیت‌الله هاشمی هم بازدید زیادی داشت. چرا رییس جمهور چیزی می‌گوید که حاشیه درست شود؟ دیگر خبری بود که در این سرویس با بازدید زیادی همراه شد.

در سرویس اقتصاد، خبری درباره متوسط حقوق کارمندان دولت پربازدیدترین خبر بود. پاسخ مطهری به آستان قدس با عنوان از امکانات عمومی استفاده می‌کنید، هزینه‌اش را هم نمی‌دهید نیز نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. توضیح ربیعی درباره ادعای اصابت موشک آمریکایی به سانچی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ، خبر درگذشت ناصر ملک‌محمدی پربازدیدترین خبر بود. اظهارنظر دردسرساز و حمله به هنرمند زن در فضای مجازی هم بازدید زیادی داشت. فیلمی از صحنه حذف شده در قسمت آخر «خندوانه» هم با استقبال زیادی از سوی کاربران همراه شد.

در سرویس جامعه، همسر فوتبالیست مشهور از کدام نقطه ضعفش خبر داشت که او را کارتن خواب کرد؟ پربازدیدترین خبر بود. رمزگشایی از سانچی در گفت‌وگو با ناخدای جنگ نفتکش‌ها دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. خبری هم درباره نگرانی مهم زلزله فیروزکوه برای تهران نظر کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، جان بولتن خواستار عزم جدی آمریکا برای نابودی جمهوری اسلامی شد که بازدید و واکنش منفی کاربران را به دنبال داشت. خداحافظی گری لوییس با ظریف هم دیگر خبری بود که بازدید زیادی داشت. فتوای جدید علمای پاکستان درباره حملات انتحاری هم پربازدید دیگر این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، ردپای برادر زن صدام در شهرداری قالیباف پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =