۰ نفر
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳

کمیته ملی المپیک لباس نو پوشید... هر چند اجرایی‌ترین کرسی و صندلی این کمیته دست دبیرکل قبلی باقی ماند اما چیدمان هیئت اجرایی و عالی‌ترین مقام این کمیته تغییر کرد تا حالا با یک کمیته جدید طرف باشیم.

درباره آن‌چه دیروز در انتخابات گذشت، نامزدهایی که رأی آوردند، آدم‌هایی که انتخاب‌شان بیشتر شبیه انتصاب بود می‌توان تا صبح فردا هم حرف زد، نظر داد و نقد کرد اما باید هر چه زودتر از آن‌چه گذشت عبور کرد و به آن‌چه در پیش است، اندیشید. قرار نیست کمیته ملی المپیک در حد همان دوره‌های قبلش بماند. این کمیته که با اساسنامه جدیدش نقش محوری‌تری در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی خواهد داشت، نیاز به فکر دارد، نیاز به اتاق فکر دارد و از همه مهم‌تر نیازمند مدیرانی تمام‌وقت است که انرژی‌شان را فقط صرف مدیریت ورزش کنند.

منتظریم فعالیت کمیته جدید و آدم‌های جدیدش هر چه زودتر آغاز شود، منتظریم در این کمیته شاهد اتفاق‌های خوب باشیم و به نفع ورزش ایران نیست که این انتظار طولانی شود. صالحی‌امیری و مردان و زنانی که همراه او رأی آوردند یا با آرای‌شان، از دیروز همراه او شدند، باید بدون اتلاف وقت نقشه راه این کمیته را مشخص کنند. حالا که دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید کمیته با وزارت در تضاد است، از دل این اتحاد، اتفاق‌های خوب را انتظار می‌کشیم؛ پشیمان‌مان نکنید.

* این یادداشت در سرمقاله سه‌شنبه ۲۶ دی روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =